pátek

traveling

Tak už jsem na místě :). Cesta se díky kolonám v Praze asi o hodinu až dvě protáhla, takže jsem na místě byla až po desáté hodině večer.  Po delší době jsem měla konečně šanci popovídat si  s maminkou. Více jsem se dozvěděla o historii mé rodiny a taky o svém dětství. Myslím, že řada z mnohých událostí, které si maminka zažila, by byla ideálním podmětem k naročení psycho-filmu. Ale pokud Vám někdy povím více o své rodině, tak nyní určitě ne.
Zítra už mě focení s Gábinkou a návštěva babičky :).  Fotek mám spousty, ale do jednoho článku se mi nehodí.
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. I'd really like to visit Praha one day !

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo tak si výlet užij! Praha je supr trupr! :D:)a snad to je s rodinou v poho..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak! SOuhlasím s Cherry Llegar :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se Ti výlet vydaří! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Juhůů! Měj se skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  6. užij si to, těším se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak už se těším na fotky z našeho malého, leč krásného městečka :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©