sobota

Homemade Nutella - recipe

Určitě nejsem jediná, kdo má rád nutellu. Koupím si ji jednou za čas, když mám velké chutě. Tentokrát jsem ji potřebovala na letní hutný a přitom osvěžující nutella-shake. Ale pro ty, kteří rádi kuchtí a babrají se se vším, místo toho, aby utráceli peníze, mám tady pro ně recept na nutellu domácí.



NA NUGETTU BUDETE POTŘEBOVAT: 
100g nesolených arašídů, 200g čokolády na vaření, konzerva slazeného kondenzovaného mléka, 3lžíce medu, kardamon

NÁVOD: 
Z oloupaných arašídů umeleme jemnou kaši
Do hliněné misky si dáme mléko, med, čokoládu a kardamon -vaříme ve vodní lázni!
Jakmile se čokoláda rozpustí, přimícháme kaši a vše je hotové :).

A NA NUTELLU BUDETE POTŘEBOVAT:

2šálky lískových oříšků, 1/2 šálku kvalitního kakaa, 1hrnek moučkového cukru, 1/2lžičky vanilky, špetka soli, 3lžíce liskooříškového oleje

Ořechy dáme péct do trouby, jakmile začnou hnědnout (takových 10minut) , vyndáme z trouby a položíme na vlhký ručník, kterým budeme o ořechy třít tak, abychom se zbavili slupky.
 Poté oříšky rozmixujeme (cca 5minut, aby byla konzistence hladká)
 přidáme ostatní ingredience a můžeme podávat.
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. I love Nuttella! :)
    thanks for a recipe! :)

    thank U so much! :* :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já radši Nutellu už koupenou:D ale možná někdy zkusím..a Ceady můžu tě poprosit jestli mi pomůžeš získat ještě 2 čtenáře? :D Až jich bude 33 tak udělám giveaway :)) Děkuju moc:-*

    OdpovědětVymazat
  3. I love nutella so much!! Nice post!! :D

    Thanks for following. Follow you back!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní25/6/11 16:42

    A recept na nutella-shake bude taky?:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No to je úúúžasné!Hned zítra to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji nutellu!!! Mňam :P

    OdpovědětVymazat
  7. :D néé, to mi nedělej, já jí miluju :D

    OdpovědětVymazat
  8. a nebylo by levnější si koupit tu originál nutellu než kupovat salko, čokoládu, arašídy a další ty věci.. :) ??

    OdpovědětVymazat
  9. Už si to zkoušela? Jak chutná ta domácí "nutella" ?

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní15/2/13 06:31

    Тhe belt coulԁ be worn ωhеrеѵer so
    you сan get a excеllent ωork out takіng a сat nap oг washing house.


    Also vіѕit my ωeb site www.socialswager.com

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní16/2/13 01:51

    Εxcеllent blog herе! Alѕo youг sitе loaԁs up vеry fast!
    What web host аrе уou using?
    Can I get уour affіlіatе
    lіnk tο уour host? I wіsh mу ωeb sіte lοadеd up as quіcκlу as yourѕ
    lol

    Feel fгeе to ѕurf to my websitе
    agrowiki.nubip.Edu.ua

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní16/2/13 05:25

    Wіth this much of excellent praіses for the product, it iѕ no wonder that it has been on tοp frοm other brands оf stretch mark cгeamѕ.



    my site; http://www.prnewswire.com/news-releases/trilastin-review-and-latest-coupon-code-savings-released-at-awesomealldaycom-190256601.html

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj. Asi pred 4 dny jsem nutellu zkusila udelat doma. Byla vyborna a uz je skoro na dne :) Jeste ten vecer jsem musela udelat palacinky a vsechny je ji potrit :)

    Dekuji za recept :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©