neděle

What I Bought?

H&M

Slibovala jsem Vám fotky toho, co jsem si koupila. Tentokrát jsem neměla moc peněz, takže jsem si pořídila šatičky, mikinu a boty... a krom toho spoustu spodního prádla, protože spodní prádlo od 70korun je naprostá bomba. Já vím, já vím. Jsem blázen. Měla bych se jít léčit. Ale potom i vy, kteří čtete moje stránky
Zítra jedu s kamarádkou do Prahy.... Já vím, píšu, že nemám peníze a jedu zase na nákupy. Sice mám ještě stranou pár stovek, ale to je spíš záchrana do motorky, kdyby mi náhodou došel benzín. I když jak se znám, tak záchrana bude využitu zase na oblečení.
Tak uvidíme :).

Šaty Vám na sobě ukážu v brzké době. Sice to bude foto z kabinky. Ale mají tam lepší zrcadlo, než-li já doma :D. Stativ si totiž budu teprve pořizovat a doufám, že v co nejbližší době. Jen váhám nad tím, který je ten správný.
Dle přítele je zbytečné pořizovat stativ za dva a půl tisíce, když se dá jakýkoli jiný sehnat za pár stovek na aukro.cz . Jenže já chci tu jistotu, kterou u těch ostatních stativů nemám.
To je dilema :D. Jednou řeším oblečení, podruhé stativ. A kdo spasí ten svět?
špatně vyfocené, ale jinou fotku nemám :). A video je taktéž špatně natočené.Hold jsem zvolila špatné nastavení
A co mě čeká dnes a v dalších dnech nadcházejícího týdne?
NEDĚLE: večeře s přítelem
PONDĚLÍ: ....
ÚTERÝ: brusle s Denčou
STŘEDA: poslední hodina ekonomie
ČTVRTEK: odjezd do Kroměříže za tátou
PÁTEK: návštěva babičky ?
SOBOTA: focení v Podzámecké zahradě s Gábinou
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Máš skvělý plány :) Super nákup! Těším se, až všechno uvidíme na to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní19/6/11 16:37

    no ty tanga bych na tobě teda vidět nechtěla, brr

    OdpovědětVymazat
  3. dokonalý věci :)) miluju H&M :)

    OdpovědětVymazat
  4. 4ever is a long time... svatá pravda!!! teším sa na tú mikinu na tebe! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, to kdybych měla "málo" peněz jak ty... :D vždyť jich nemůžeš mít málo, když pořád kupuješ tolik skvělejch věcí :D ;)

    OdpovědětVymazat
  6. GREAT purchases, I just LOVE H&M!
    Love,
    Alicia Mi Mundo

    OdpovědětVymazat
  7. Ta mikina je do-ko-na-lá! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, i tvý čtenáři jsou blázni. Sbírám podprsenky :-D mám jich už dost a pořád musím kupovat další a další... :-D Od 70kč!? HM??? :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty furt jen nakupuješ :D Já jsem ale dnes taky nakupovala :)

    OdpovědětVymazat
  10. Som zvedavá na tie šatky, ako budú vyzerať na tebe (určite skvelo) :) a nie si sama čo cez tento víkend nakupovala :D:D:DD

    OdpovědětVymazat
  11. tu mikinu chci!!!!!:D
    super video:) a sem zvědavá jak ti bude slušet:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsem zvědavá na šatičky tedy. Jinak máš super program!

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný nákup. A ty šaty vypadají opravdu dlouhé, kolikpak měříš? :) Teda, mně by byly dlouhé až až :D Hezký program. S tím stativem záleží dost na tom, co s ním všechno plánuješ dělat. Na pouhé focení doma by to bylo hodně peněz, ale.. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, jedeš do KM a budeš fotit v Podzámce? Tam je nejlepší prostředí pro focení :) Tak se třeba potkáme:D

    OdpovědětVymazat
  15. ta šedivá mikinka se mi hodně líbila, zkoušela jsem si jí asi tak před třemi měsíci, ale nakonec jsem vzala růžový dírkovaný svetr!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©