sobota

Fashion 2012

Burberry Prorsum
Mulberry 
Opening Ceremony
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. libi se mi novej design- je to pekne jednoduchy a prehledny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na módu 2012 roku sa mocmoc teším! :-)
    Love your blog!

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Konecne jdou do mody zase me oblibene zvonove kalhoty :) Uz se tesim az si nejaky poridim!

    OdpovědětVymazat
  4. love your blog! love the mulberry collection :)

    http://pinklemonsorbet.blogspot.com/

    Meena xxx

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se nejvíc líbí Burrbery :)

    OdpovědětVymazat
  6. týjo!jenom zírám a potichu závidím!

    OdpovědětVymazat
  7. TYRKYSOVÁ SUKNĚ K TOMU BÉŽOVÝMU JE NAPROSTO KOUZELNÁ..!!!

    OdpovědětVymazat
  8. woow we wait 2012 impatiently then!

    OdpovědětVymazat
  9. Burberry nikdy nezklame...jako vždy nádhera!

    OdpovědětVymazat
  10. já prostě nikdy nepřijdu na chuť ponožkám v lodičkách. Ne a ne. Snad jediný člověk, na kterém mi to nevadí je Adéla :).

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©