neděle

Cinema

Kdybych se rozhodla maturovat z výtvarné výchovy, už mám jasné, jakou práci bych si v onen den obhájila. Myslím, že více k tomu psát nemusím. :)

Letošní prázdniny sice z velké části strávím v práci, ale doufám, že i tak si utrhnu čas na druhou část posledního dílu Harry Pottera a taky na film Jmenuji se Oliver Tate.


edit: asi už jste si všimli, že tady moc nejsem a na komentáře neodpovídám. Je to z toho důvodu, že jsem od rána do noci v práci a čas mám pouze na spánek.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. taky se chystám na závěr pottera.. jak to skončí vím, ale chci to vidět ve filmu a těším se na to i tak :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. káva s McDonaldu je super :)
    kino veľmi nemám rada, pretože na to aby som tam mohla ísť zaplatím 5€vstupné plus voda a popcorn to je tak 3-4€. takže dokopy skoro 300 korun! vážne si za to kúpim radšej čosi na seba :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kinooo! nejvíc bych ted šla :D nop nic jinak opravdu moc umělecké foto :) :P

    OdpovědětVymazat
  4. Taktéž se chystám na Harryho ... dokonce to má být v 3D, tak už se nemůžu dočkat :))


    www.tonymontanodesign.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Na Harryho Pottera si čau určitě najdeš... =)
    Jen barbaři nenajdou (já... =( )

    OdpovědětVymazat
  6. Jo na druhý díl Pottera chci jít taky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Harryho Pottera zaručeně musím vidět :D!!! Na každém díle jsem byla v kině, je to krásné. Mám strašně ráda ten film. Ty herce. Napětí. Tajemno, dobrodružství, romantičnost, zlo versus dobro, magičnost, jedinečnou atmosféru. I přes to, že mě moc fantasy filmy nezajímají, Harry Potter je jeden z mých oblíbených! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní12/7/11 10:52

    Doporučuji web http://www.mp3stahuj.cz je tam plno mp3 zdarma ke stažení, videa, obrázky a další zábava. Super web:)

    OdpovědětVymazat
  9. snad si najdeš čas nablog :) ale asi mas hodně práce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, tak jak Ti jde brigáda? Koukám, že nikdo teď moc nemá na b,ogování čas...škoda :( Na Harryho se taky chystám - se ségrou a s kamarádkou :)

    OdpovědětVymazat
  11. Potter je prostě nutnost, hlavně pokud jste na něm vyrůstali...

    http://kubixsblogpot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné fotky! :) Na Harryho přeci musíš jít! :) Já byla včera se sestrou. :) Ráda chodím do kina, ráda se přežírám v kině. :D:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©