čtvrtek

Cottage Cheese Dumplings


Na mém FB jste mi psali, že byste stáli o recept na můj včerejší oběd... na tvarohové knedlíčky s jahodami a s pudinkovou omáčkou.
Recept je opravdu velice snadný, sladký, jemný, kalorický (protože dáváte do pudinku cukr) a když toho sníte mnoho, tak také těžký.

RECEPT NA TVAROHOVÉ KNEDLÍČKY:
180g polohrubá mouka, tvaroh 750g, 3vejce, špetka soli

jakmile bude mít těsto konzistenci jako na obrázku, uválejte z něj kuličky, které naházíte do horké vody. A jak poznáte, že jsou knedlíčky hotové? (je to primitivní) Hotové a připravené k vytáhnutí z vody jsou ihned, jakmile vám vyplavou k hladině vody. :)... Je to jednoduché

Puding připravíte dle návodu a jahody použijete buď už ty zamrazené nebo ještě ten zbytek čerstvých, které Vám ještě zbyly z letošní sezóny.

SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Jééé to vypadá úžasně. Myslím, že se zítra dám do vaření :)

    OdpovědětVymazat
  2. teda!!!!to udelam!!mnam a jeste bych si na to dala kakao:))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam! Kde je puding, tak to můžu! :D

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá velmi chutně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé to vypadá lákavě, já mám nejraději fíkové knedlíky :)

    OdpovědětVymazat
  6. it looks delicious, thanks for share :):)

    http://dreamybubblebee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. och bože neeeee.........a teraz nebudem celý deň na nič iné mysleť!!! :D

    OdpovědětVymazat
  8. yum, yum ty musejí být dobré :))))

    OdpovědětVymazat
  9. mňam! děláš mi chutě... =D

    OdpovědětVymazat
  10. Vypaddá to naprosto úžasně, že bych měla nápad na dnešní oběd? :D Jsi zlato :P :)

    OdpovědětVymazat
  11. vypadá to skvele a myslím, že to aj tak chutí :)

    OdpovědětVymazat
  12. To mi robíš na schval asi že ?
    Ahoj
    zmenila som URL adresu svojho blogu
    budem rada ak ma budeš aj naďalej sledovať
    Alica
    http://alicaletko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Ale tak by som si dala vyzerá to moc lákavo a ja som k tomu ešte na takéto dobroty

    PS: Ceady: zmenila som si URL adresu blogu
    budem rada keď ma budeš naďalej sledovať
    http://alicaletko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. óooo, dieta. :D Někdy to zkusím. Mňam. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já tě miluju! :D Už vim co na oběd v přištích dnech

    OdpovědětVymazat
  16. Hlad je nejlepší kuchař. A když se k tomu připojí fantazie a hlavně šikovné ruce! Tak je slast jen to pozorovat..

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©