neděle

DIY shorts

Takko
Předevčírem jsem probírala skříně a třídila oblečení na to, které nosím a nenosím. A když jsem narazila na tyhle kalhoty, došlo mi, že jsem je měla na sobě snad jen dvakrát. Takže byly absolutně ideální k tomu, abych je zničila :D.
Je zvláštní, že právě tyto jediné kalhoty mi od začátku chválil přítel. Já jsem se v nich jednoduše necítila. Nevím, zda-li to bylo právě jejich délkou, střihem nebo snad fialovou barvou, která mi příjde dosti šílená a jako barva kalhot ne příliš kombinovatelná. Určitě jste někdy takový pocit zažili.
A tak jsem se rozhodla, že jako kraťasy budou na léto to pravé. Udělám radost příteli, protože je nevyhodím a také sobě, protože uspokojím svou tvůrčí a úchyláckou potřebu neustále něco ničit.
A k tomu abych z nich vytvořila šortky mi stačily nůžky a nakonec žehlička na zažehlení :).


fotky před včerejší rekonstrukcí pokoje :D (první fotky pokoje na mé FB stránce TADY)
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. dobrý! taky jsem si takhle zkrátila pár kalhot :D
    a chápu, že fialová po celejch nohách člověku na sebejistotě nepřidá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala presne tie isté nohavice... ale ja som ich raz vyprala a urobili sa mi na nich tké fleky či čo to bolo a tak som ich musela vyhodiť :/ :D ...

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají fakt dobře..! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako šortky vypadají rozhodně lépe ;)

    OdpovědětVymazat
  5. FArba sa mi páči,ale na dlhé nohavice nie je najlepšia ;) A fialové šortky sú určite lepšie! :)

    OdpovědětVymazat
  6. máš hrozně namakaný nohy!! :D ale jako fakt! a jako kratasy jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  7. jééé děkuji za komentář u mě na blogu! Nechápu že jsem tvuj blog neznala dřív máš super nápady a máš krásnou barvu vlasu!!
    od ted tě sleduju!!

    OdpovědětVymazat
  8. podľa mňa farba je skvelá! i keď ako dlhé nohavice asi nie ale takto je to úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý nápad, taky jsem dělala očistu šatníku, ale většina věcí šla na bleší trh, už se fakticky nedala použít, ale zkusím prohrábnout pár starých kalhot - mám zálusk na kraťásky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Teď vypadají mnohem líp. Navíc máš v nich krásné nohy, sluší ti ;)

    OdpovědětVymazat
  11. To je dobrý nápad! A děkuju moc za komentář :)

    OdpovědětVymazat
  12. udělala si z nich super šortky:)

    OdpovědětVymazat
  13. řekla bych že tak to je vždycky. když se příteli něco nelíbí, mě ano a naopak :D je to hrozný.
    kraťasy hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Prendávnom som si takto tiež vyrábala šortky :-) sme to ale šikovné.

    OdpovědětVymazat
  15. aj ja som si urobila kratasy :D presne podobne :)

    OdpovědětVymazat
  16. Super kraťasy, máš dobrý blog, takže followujem! ;)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. taky jsem si takhle letos zkrátila dvoje kalhoty, které jsem nenosila....jen, nevadí ti, že je každá nohavice jinak dlouhá?

    OdpovědětVymazat
  18. není, jen to tak na té fotce vypadá!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©