úterý

DIY: white box


Určitě se najde někdo jako já, kdo se vrhne do "zlepšování" krabic :D... Tedy doufám v to. A přesně pro takové mám tady primitivní návod.  
Víte na tuhle myšlenku jsem sice přišla už hodně dávno, ale až do nynějška jsem nebyla schopna odhodlat se zničit prostěradlo. A právě dnes onen den nastal, prostěradlo rozstříháno a zničeno :D. A krabice už hezky stojí ve skříni. 
Sice jsem měla v plánu koupit si je v IKEA (v IKEE), ale jelikož můj nákup dosahoval devíti tisíc, krabice jsem v obchodě nechala a i tak jsem odjížděla smířená s tím, že jsem si zruinovala konto. :D A tak mi doma nezbývalo nic jiného, než se z minuty na minutu rozhodnout, popadnout nůžky a sešívačku a vrhnout se do díla :D. Jelikož mi balení balíků nikdy nešlo, tak první krabice nedopadla nejlíp, ale nakonec jsem s výsledkem spokojená. 

No vím, že to není úplně nejlepší, ale snad to ještě dotáhnu do konce :D...

edit: nové oblečení v mém obchůdku TADY
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Super návod, vypadá to strašně fajně. Já krabice polepila zas samolepící tapetou:) To je taky fajn:)

    OdpovědětVymazat
  2. pekný návod :) chcela by som vedieť spraviť tú knihu :D

    OdpovědětVymazat
  3. J som si krabice úplne premalovala : ) ale ani toto nie je na zahodenie

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní26/7/11 10:26

    No nevím, nevypadá to moc dobře. Samolepící tapeta by byla určo lepší. Á, nová židlička k psacímu stolu - fajná...pěkná!

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda! Už dlouho jsem se chystala k tomu je oblepit nějakou látkou, ale říkala jsem si, že to bude hrozný. Ale vypadá to celkem dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. so nice! and yes it looks so much better! never though that white boxes look so nice! :D


    Veronica
    blameboogie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. jé, to je parádní!
    moc moc moc, děkuju za follow :)) :*

    OdpovědětVymazat
  8. to je super nápad, predsa len, kartónové krabice pôsobia nudne :) ale ked ich oblepíš, je to hned lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  9. mě se to moc nelíbí...je to takové o ničem, amatérské:D raději bych zvolila nějakou tapetu:)
    ale na první pokud docela dobré a nápad super:)

    OdpovědětVymazat
  10. Great DIY! and you can create box with any fabric like this just using your imagination:)

    OdpovědětVymazat
  11. tak to by mě asi nenapadlo :D já bych to jen možná přilepila.. ono by to pak asi líp v některých místech drželo ;) ale líbí se mi to!

    a máš recht, já na Harryho můžu koukat pořád, jsem zvědavá kdy tím přítele začnu srát :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ale určitě by to šlo něčím dozdobbit, kdybys měla čas a chhuť :) Třeba ušít nějaké motýlky :) Nebo tak. Ale i takk jsi šikula! :) Není nad doma vyrobené věcičky ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Super nápad! Vyskúšam aj ja! :-D

    Love your blog!

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. to je super nápad! :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©