pondělí

FOREVER IS A LONG TIME

Po včerejší oslavě jsem trošičku vygumovanější. Nebo si alespoň tak připadám. Nebude to alkoholem, protože v poslední době jsem více méně zapřísáhlým abstinentem. Už to tak bude. :D Je se mnou stále větší nuda co nepiju :D. Nebo mi to alespoň tak připadá. Počítejte tedy trochu s tím, že má slovní zásoba se dnes ráno zasekla na nule .... a to se ani nemohu vymluvit na kocovinu. Co jsem to za případ?
Chtěla jsem Vám ukázat na sobě mikinu, které jste si mohli všimnout v předchozích nákupech, které se konaly v H&M... :)... 
A asi bych Vás pomalu měla připravit na to, že tady nebudu tak často jako do teď... tedy jestli tady vůbec budu :). To bude záležet jen na připojení, které snad na daném pracovním místě bude... Tedy doufám v to! :)
Zítra už totiž konečně odjíždím pracovat. :) Uvidíme, jak se mi povede. Ale to vše bude záležet na počasí. Takže já si přeju.... aby bylo jenom sluníčko... Od zítřka až do konce prázdnin! :)

A článek k brigádě zítra nebo dnes večer :).... To už to se mnou snad bude lepší a má snaha o "vyžvejknutí" se o něco snazší :D
mikina H&M (200kč)
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Posledná fotka je najlepšia no a nech sa ti teda darí :) v práci

    OdpovědětVymazat
  2. Ta mikča je pěkná, sice nejsem moc na sportovní styl, ale tobě moc sluší!:)

    A co budeš dělat na brigádě? Mně čeká práce na recepci hotelu - sice nic moc placený a není to zase taková sranda, ale mě práce s lidma baví:)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezka mikinka:) slusí ti to!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky. :) Mikča ti moc sluší, je moc pěkná! Jsi tak roztomilá a víš co? Taky semnou souhlasíš že Nikon je nejlepší?:)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš prostě super vlasy :) A tu nulovou slovní zásobu naprosto chápu. Měla jsem jedno období, kdy mi na vyjádření čehokoliv stačilo zhruba pět slov (a nebyla jsem batole ani dítě předškolní :D) :)))

    OdpovědětVymazat
  6. To mě mrzí...koukám, že se ted spousta lidí nějak nepohodla a tak :( Tak snad to bude brzo v pořádku, držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to se možná seznámíme! Já se na machac chystám koncem cervence s kamaradkou :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mikina je pěkná!!! :) Sakra, škoda že u nás v HM ji nemají.. :( :D

    OdpovědětVymazat
  9. Aký ste chutný na prvej fotke...a to tričko či mikina je skvelá ale ja by som brala skorej bez nápisu

    OdpovědětVymazat
  10. Peťulka:
    Budu dělat ve stánku (nebo bych snad spíše mohla říct v hospůdce :D), pár fotek už jsem tady z toho místa dala a zítra přidám video, takže posoudíš sama, jako co to vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  11. aj mne sa páči..nemali ju aj v onej farbe?

    OdpovědětVymazat
  12. Mikina je pěkná, ale tys ji divně "navrstvila". Celý outfit působí neskutečně smutně a šedě, absolutně v něm nevynikáš. Spíš působíš jak šedá myška. Trochu lepší cit by to chtělo.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©