čtvrtek

GARNIER skin naturals


Tak jsem se Vám chtěla pochlubit s mým novým krémem na pleť od Garnier. Jenže jak tak probírám věci, včetně kosmetické taštičky, které jsem si přivezla z Máchova jezera, krém na pleť nikde. "grrrr" Tomu se říká zákon schválnosti. Po 3týdnech užívání, kdy jsem s něčím nadmíru spokojena, tu danou věc ztratím. Ale aby se mi vypařilo něco, co se mi oškliví, jako třeba lustr, to ne (:D).... :D

To mi připomíná, abych vyslala mamku pro své zbylé věci, které mi tam zůstaly. Ale na krém mohu už asi zapomenout, protože taška se všemi zbylými věcmi určitě krém neobsahuje. Kde jsem ho jen mohla položit. No smůla. Zítra si koupím nový :).


SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Tak ať koupíš ten nejlepší krém. :) A jaký je ten garnier?:)

    OdpovědětVymazat
  2. no já se tam takhle blbě, ale v Chorvatsku ztratila oblíbenou rtěnku Lancome což mě dost mrzí :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. To znám, taky obvykle někde něco ztratím a občas to i po několika měsících najdu! :D To je pak docela radost :D

    OdpovědětVymazat
  4. A jake mas s tim Garnierem zkusenosti? Me zrovna krem dochazi a budu si muset poridit novy...tak jestli ho chvalis, zkusim prave ten :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To by mě tayk zajímalo, šup sem se zkušeností ;)

    OdpovědětVymazat
  6. ten krém som dlho používala a bola som spokojná:) a s tými vecami to poznám, vždy je to tak :D

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle krém znám, také jsem ho občas používala...a je opravdu dobrý...
    já teď používám krémy od značky Ryor, tu jsem si opravdu oblíbila!

    OdpovědětVymazat
  8. :) Mě se ztrácí věcí. :D Ale mě Garnier nesedí nějak bohužel. :) Spíše Nivea a Neutrogena :)

    OdpovědětVymazat
  9. to znám :D když něco hledám, tak to nikdy nemůžu najít...a jak na to zapomenu, hned se to někde objeví :D

    OdpovědětVymazat
  10. garnier krémy zbožňuju.. používala jsem ty žluté. zas si je musim koupit :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  11. Já si vždycky myslím, že jsem něco ztratila, ale po týdnu to najdu v kosmetice, kam jsem se dívala před tím. To je tím, že jsem slepá :D

    OdpovědětVymazat
  12. jak jsi s tím krémem byla spokojená? já ho mám taky už strašně dlouho, stačí ho troška, takže ho mám pořád dost plný :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jej, tak třeba ho ještě najdeš, kdyžtak koupíš nový no, znám to, naše blbost :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tak a už uvažuju o koupi :D :) Garnier je prostě Garnier.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ďakujem za typ, určite vyskúšam ;)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. urcite napis nejakou recenzi, zrovna kvalitni pletovy denni krem shanim! :)

    OdpovědětVymazat
  17. narazila sem na pár recenzí od kosmetiček, které tyhle krémy od garnieru dost kritizovaly, takže od pondělí testuju Excipial z lékárny od stejné firmy, co dělá aknecolor a zatím mi přijde lepší, co se týče hydratace, mám smíšenou pleť, po tomhle je vyhlazenější, vypadá zdravěji, dobře se na ni nanáší make-up i pudr, dávám si ho na noc kolem očí.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©