sobota

IKEA part one

Včera jsem Vám psala o své posedlosti a hlavně tužbě nakupovat. A tak jsem přesvědčila přítele, aby se mnou jel do IKEA na menší nákupy.
V kapse mám pár korun...  Doufám, že mi zbude něco málo na tu helmu nebo snad i na nákupy oblečení....
Uvidíme, zda-li si přivezu domů všechny tyhle zázraky a zda-li ještě k nim přiberu další. Jak říkám, jsem závislák. Ale snad mě přítel umírní. I když do teď se mě snažil přesvědčit, že si mám nechat vyříznout zrcadlo a dát si kolem něj lišty. Buran jeden :D.
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Jo ten věšák bych taky brala! :D i když nevím kam bych ho dala, ale prostě vypadá božsky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ať žije Ikea..škoda že tam vždy nechám majlant:)
    Tak pěkně pokup:)

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že to tu zase měníš :D Ten stojan na oblečení taky chci a ty krabice! Vem mě s sebou! :D

    OdpovědětVymazat
  4. bílí nábytek je stejně nejhezčí!!! Pěkné, moc pěkné! Doufám, že nám pak ukážeš, co sis koupila! :)

    OdpovědětVymazat
  5. chlpatý koberec je láska:)♥ a to..to.. na tie šaty to by som veeľmi chcela :) Akú to má cenu? možno by som ukecala mamu. ale pre nás skočiť do ikey je ísť tak 200km :D takže tak..

    OdpovědětVymazat
  6. presne takú poličku a vešiak zháňam, ale v mojom okolí som nič nenašla :( a celkovo biely nábytok je krásny ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Bože, já chci do Ikei !! :D

    OdpovědětVymazat
  8. very nice blog;) if you want visit me and follow my blog;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jooooj jak ja milujem Ikeu :( :D

    OdpovědětVymazat
  10. ten věšák si pořídím, až budu mít vlastní byt.. a rovnou dva!
    www.nikolalondynova.com

    OdpovědětVymazat
  11. Taky mám poslední dobou hroznou chuť utrácet, třeba za jídlo :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mohla bys ukázat také Denise, jak psát slovo "bílí", aby to nebilo do očí! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©