sobota

IKEA part two and stupid short VIDEO

Musím říct, že ranní výjezd se protáhl téměř na tři čtvrtě na jedenáct, takže jsem byla natolik hladová, že jsem po půl hodině jízdy byla šťastná, že jsme museli kvůli docházejícímu benzínu sjet na benzínku, kde jsem si koupila bagetu (pro mě a přítele) a neuvěřitelně dobré smoothie :).
Ale dost o jídle, jela jsem přeci na nákupy, abych si vybavila pokoj, a ne přeci kvůli tomu, abych vybavila svůj žaludek nějakou bagetou :D.
Tuhle skříň jsem fotila pro maminku z toho důvodu, protože plánuje přestavbu bývalého pokoje mojí sestry.... u které jsem měla doposud tak akorát šatnu a neuvěřitelný nepořádek. No věřte, že je to úžasný pocit, když veškerý bordel můžete přenést v náručí do vedlejší místnosti, hodit to na zem a zavřít za sebou dveře :D. Jo a přesně tomuto zvyku příjde brzy utrum.... A tak jsem se poohlédla po nějakém stojanu na oblečení... :)
I když už jsem měla zrcadlo přes internet vybrané, byl to pro mě těžký oříšek. :D
Při procházení různými "pokojíčky" jsem narazila i na tuhle obyčejnou plechovou nástěnku. Věřte mi, že nebýt Ondry, tak už ji mám dávno pověšenou nad svým stolem :D.
A takhle vypadala polovina mého nákupu, druhá část byla v tom druhém košíku, které vezl fotograf (Ondra)  :D.
No musím říct, že jsem po dnešku utahaná jako kotě, ale to mě neodradí od toho, abych vše rozbalila, smontovala a také povlékla.... Tak hádejte, co jsem si pořídila... :)

.... A abych nezapomněla...Ráda bych pozdravila slečnu, která mě dnes upozornila na to, že mi spadly peníze. Takhle zničená (a zpocená) už jsem vážně dlouho nebyla :D. Takže se omlouvám za svou reakci.
A děkuji :), neumím totiž přijímat chválu :D. Za svůj blog se lehce stydím. Trochu zvláštní, vím.


edit: video o tom, že já jsem lepší řidička :D

Pro ty, kteří chtějí více fotek a více informací o mně, stačí se proklikat na moje facebook stránky TADY
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. No to jsem zvědavá, co sis nakonec koupila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing blog and i have to follow u xoxo

    OdpovědětVymazat
  3. tá posledná fotka je dokončo! BTW, tá nástenka by sa zišla aj mne.. uff, veruže ja zajtra do ikea vyrazím.. inšpirovala si, dostala som chuť na ikea prechádzku a možno aj nejaký ten menší nákup.)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mam v planu poridit si tu velkou skrin:)

    OdpovědětVymazat
  5. prvá a posledná fotka ja nej! a nestalo sa ti náhodou že v jednej chvíli si nevedela ako sa dostať z tej ikei ku východu? my ked sme tam boli tak sme sa stratili ;)

    OdpovědětVymazat
  6. posteel!! :D nebo co by jsi převlékala? :D :P

    OdpovědětVymazat
  7. taky se za blog stydím, ve středu jsem to horko těžko oznámila příteli, bála jsem se jeho reakce, ale nakonec byl pasován na dvorního fotografa :D

    a fakt ti závidím barvu tvých vlasů!!

    OdpovědětVymazat
  8. mimochodem pamatuješ si mě ještě? ;) sleduju tě už strááášně dlouho, dřív jsme si i psaly na icq :D

    OdpovědětVymazat
  9. fakt? :D jak jsem přestala blogovat, tak jsem i nesledovala moc blogů a teď jsem až na tebe narazila. je fajn najít někoho známýho :)

    no já jsem popravdě od něj čekala to samý. ale překvapilo mě že nic neříkal :D i když ho ještě neviděl, na to nemám odvahu, stydím se před ním :D

    OdpovědětVymazat
  10. presne takú skriňu zháňa aj moja mamča :D len ja som radikálne proti nej, lebo by sa znova odložilo prerábanie podkrovia :D a tú nástenku by som náhodou brala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Takže máš nákupní den, jo? :D Já za těch 14dní, co byla mamka pryč vyplenila celou ledničku...naštěstí se dneska zase naplnila :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tá nástenka je božská :D ja by som jej neodolala..obdivujem ťa :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jééé, já asi do tý Ikei fakt hned teď dojdu! Jo a pěšky! :D

    OdpovědětVymazat
  14. děkuju, Ceady ty ale určitě taky ne. projela jsem teďka tvůj blog až někam do dubna nebo března myslím, a píšeš moc hezky a líbí se mi i tvé fotky! nápady na články.. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nedivím se, taky jsem vždycky z Ikey strašně utahaná, než to celý projdu :D Potřebuju tam nutně zajet už asi půl roku, choutky na kupování doplnků do pokoje mě pořád neopustily, tak snad to ještě do konce prázdnin stihnu! Pak nám pokoj vyfot až bude hotový :)

    OdpovědětVymazat
  16. :) mile video , mne sa paci :) a este sa mi paci, ako stylovo si vyzerala pri tom nakupovani :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já ti strašně závidím ty vlasy, hlavně barvu, ta je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  18. Máš nádhernú farbu vlasov, to máš farbené vlasy? Alebo tvoja prirodzená farba? :)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©