neděle

A Little Shopping

boty CCC, jeany H&M, 2x šaty H&M
zelené, hnědé triko a zelená mikina GATE
Přáli jste si foto věcí, které jsem si koupila :)... Jak jsem psala, nebylo toho tentokrát tolik, ale na druhou stranu moje chutě nosit něco nového přicházejí v poslední době čím dál častěji, takže vybavit si v jednom dni šatník by byla sebevražda, protože bych si pak nemohla pořídit něco ultramoderního na letošní podzim :D.
A jak si můžete všimnou na hromadě oblečení, které mám na posteli, prosvítají tam ony šatičky, u kterých mi minimálně polovina z vás napsala, abych si je nepořizovala.  Ale jelikož mám vlastní hlavu a je mi do jisté míry jedno, co si o mně lidi za zády říkají, koupila jsem si je, protože se v nich cítím dobře :). A navíc mě k tomu přiměla akce "tři zlevněné věci H&M za cenu dvou", takže jsem si pořídila dvoje šatičky a jeany jen za 600korun. No nekupte to!  :)

A příště recenze na lak na nehty :)... Ha a už mám pro vás dárek na giveaway. Tedy měla jsem jej po celou dobu, co tady píšu, že nějakou uspořádám. Ale zklamu mužské osazenstvo. (Promiňte mi to kluci)
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. ja si myslím,že tie šaty sú skvelé..oboje!aj tie rifle sa mi veľmi páčia

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní3/7/11 16:31

    A koupila sis ty šaty menší?:DD..víš, jak jsi v nich plavala, tak jestli máš menší velikost koupenou:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tie šaty a tričko z GATEu♥ Pekné veci si si kúpila :))

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou mně se ty šaty líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. ále... to je pořád něco. Hádáme se s přítelem, táta je nemocný a doma je celkově dost napjatá atmosféra.
    Nákup se vydařil, mně se nejvíc líbí růžové šatičky :).

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa najviac páčia tie šaty v strede :) Krása :)

    OdpovědětVymazat
  7. jé, kúpila si si tie šaty :))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak oboje šaty se mi moc líbí ;) a už se těším , až nám je vyfotíš někdy na sobě ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Co to povídáš? Já tvoje stránky sleduju a sledovat budu :D.
    To s těma prodavačkama určitě bude počasím. Kdo by se smál v tomhle :(.

    OdpovědětVymazat
  10. Akce v H&M byla super, já si za 140,- odnesla troje šatičky :) tedy na cedulce bylo top, ale já je budu nositi ještě s bílým dlouhým tílkem :DDD jinak super nákup gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, koukám, že snad každej pořídil něco ve slevách v H&M, jen já tam pořád chodím a pořád nic :D Nemůžu si pomoct, ale nic moc mě tam nezaujalo...teda jedna věc jo, ale i poslevě mi připadají 3 stovky celkem dost, takže ještě vyčkám :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné oblečky sis pořídila. Už se těším, až je uvidím na Tobě. :)

    OdpovědětVymazat
  13. náhodou, šaty jsou super, tiše závidím)))
    -http://osvaldvomacka.blogspot.com/-

    OdpovědětVymazat
  14. Jooj tie bleducke saty vyzeraju krasne ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. koukám, že nakonec jsi si ty červenomodré šaty z HM pořídila... :) Tobě sluší všechno taky! :) Mám ráda nakupovací posty!!! A slevy :D potřebovala bych ale už sponzora

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi,že ses nenechala ovlivnit ostatníma a koupila si šatičky,které se ti líbí.Taky sem využila akci 3 za cenu 2,ale už to tam bylo celkem převraný tak bylo celkem těžký vybrat třetí věc:D

    OdpovědětVymazat
  17. Bezva úlovky! Jen je dnes taková zima, že nějak ty šatičky a tričíčka nedokážu ocenit a radši bych na fotkách viděla nějaký tlustný svetr. Ba ne, ještě přijdou horka ;-) a tyhle ulovené super kousky se budou moc hodit!
    Prima večer, Vivi.

    OdpovědětVymazat
  18. ty saty jsou super+;)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Jéééé, super nákup. :) Tady se někdo má. :P

    A počítač bych do postele moc nedoporučovala. :D Z peřin se mi tam dostal jednou prach, hodně prachu, měla jsem ho v posteli často až... KONEC! Přestal fungovat, vyčištění nestačilo a oprava stála skoro jako nový počítač. Tak mám nový notebook a už do postele chodím jen s podložkou! Ale jeslti ho chceš mít v posteli a chodíš na nějaký to čištění průběžně tak to nevadí. :) Musí se čistit no. :/

    OdpovědětVymazat
  20. Rifličky ti závidim, musim si jít taky nějaký pořídit, hlavně schánim bokový, protože prostě vyšší pas já moc nemusim...hlavně jsem taky prcek :))

    OdpovědětVymazat
  21. Notebook zavíráš? Taky si ho zavírám. :D Jo a máš pěkný pokoj, takový útulný :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tak to ti držím palce ať ti vydrží dlouho ještě! :D:)

    OdpovědětVymazat
  23. pěkně jsi nakoupila..moc se mi líbí oboje šaty:)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní9/7/11 18:54

    máš podobné :DD
    http://26.media.tumblr.com/tumblr_lnrbngbqnH1qle6pzo1_400.jpg

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©