neděle

Louis (part 1)

Včerejší návštěva Louise dopadla více než dobře :). Pro ty, kteří netuší, jedná se o moto-shop.
Domů jsem si odvezla co jsem měla :D... Ale i když o pár set korun dražší. Ale o tom zase v příštím článku.
Opravdu se nerada fotím, když za hledáčkem fotoaparátu stojí maminka :D. Neustále mě okřikuje, že se tvářím nepřirozeně a rozesmívá mě :D. Takže z toho nakonec vznikají fotky a la "nejsem tady".

další fotky příště, ale aby tady nebylo tolik červeno, uveřejním je asi až za dva dny :D.
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. jeeee to je super bar kde to je?

    OdpovědětVymazat
  2. jojo, když není po ruce starší sestra, tak focení padne na taťku a ten mě taky okřikuje, že se nemám tvářit jak modelka, a že hezčí by bylo kdybych si ty řasy nenačernila a podobně :D

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to tam tak americky :D

    OdpovědětVymazat
  4. ale na tích dvoch fotkách si zlatá :) milujem automatové horúce čokolády a kávu.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. aká si chutná na tých dvoch fotkách
    ozaj viem že jazdíš na skutry ja sa to naučila trošku včera a sice nemám vodičák ...ale priateľ má tak si asi jeden zaobstráme nejaký ojazdený ...je to skvelé moc som tomu prepadla za ten jeden deň som sa do toho zamilovala...

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky, ála nejsem tady. :D:)

    OdpovědětVymazat
  7. to znám to tváříš se nepřirozeně :D pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  8. Ak by som náhodou chcel poradiť niečo ohľadom skutra môžem sa ťa opýtať ?
    Ideme asi kúpiť nejaký ojazdený a ja sa do toho nevyznám ty možno viacej ako ja však ?

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé! Tam to muselo být fajn! :) A vypadá to trošku jak moto-shop zkřížený s Moulin Rouge :D A když koukám na to kafe, dostala jsem na něj chuť, jdu si ho uvařit! :D

    OdpovědětVymazat
  10. To nevadí ..ja len potrebujem názor niekoho kto sa do toho aspoň trocha vyzná viacej ako ja aby ma pri kúpe niekto neo*ebal :)
    takže ak niečo konkrétne nájdem tak sa ozvem
    Môžem? Vďaka

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní31/7/11 15:07

    to je roztomilý :-D

    OdpovědětVymazat
  12. to je hodně stylový...úplně jak v Americe, jenom my tam chybí ty drzí číšnice.

    OdpovědětVymazat
  13. jooo, taky nenávidím, když mě fotí mamča :DD nedokážu se odvázat :D to je pořád samý "proč špulíš tu pusu?" atd hahahah :D
    sluší Ti to!

    OdpovědětVymazat
  14. ta předposlední fotka mi připomíná Pelíšky :D

    OdpovědětVymazat
  15. :D hah, moje mamka má vždycyk fotku minimálně rozmazanou nebo mázlou..:D si vyber :D

    OdpovědětVymazat
  16. Taky to mám tak s maminkou:D "Proč se tváříš takhle a proč takhle?":DD To jsou ty maminky, které i tak milujem:) jinak moc pěkné fotky:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©