sobota

Mexico Restaurant and her stupidity

Včerejší večeře v mexické restauraci byla naprosto úžasná. I když málem jsem vše pokazila. Nevím proč, ale když není něco tak, jak by mělo být, začnu panikařit..nebo bych snad měla říct hysterčit a v hlavě mám tolik smíšených pocitů, že si v danou chvíli připadám jako blbec a on k tomu vlastně ani není důvod.
A o čem vlastně mluvím? Nejprve jsem si objednala tonic, protože jsem zvyklá, že jakmile žádám o naředění džusu, platím nakonec 50korun za půllitru, protože mi tam nalijí mattoni. Ondra si hezky objednal džus a když se ho mile slečna zeptala o naředění obyčejnou vodou, neodmítl. Taky proč by odmítal. Jenže dřív než jsem se stihla nadechnout a požádat ji o totěž, milá slečna byla už pryč.
Při povídání si a čekání na hlavní chod jsem samozřejmě své pití vypila, a tak když přinesl číšník jídlo, rozhodla jsem se objednat si džus, na který jsem měla chuť celou dobu. A ejhle. Při objednání jsem slečnu natolik popletla, že přinesla jak džus v půllitru, tak i ten tonic. Nevím proč, ale rázem jsem v duchu začala neuvěřitelně hysterčit, že mě přítel zabije, protože bude muset platit dvě pití.
Nakonec se přítel ujal tonicu a veškeré moje hysterčení bylo v nedohlednu :D.
Ale o své idiocii jsem psát nechtěla. Chtěla jsem Vám napsat, že jsem si ten večer pořádně užila :). Jak už jsem psala, obsluha byla velice milá, mexická kuchyně výborná, i když jsem musela dávat asi 3 trojúhelníčky tortilly příteli :), protože jídlo bylo velice syté a po dlouhé době jsem si s přítelem moc hezky popovídala.
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Moc hezké fotky, jsi tak roztomilá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. tam to muselo být krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. I love mexican restos. That sounds really silly. I don't like the taste of tonic but for some reason, I find it addicting xD

    -jean

    OdpovědětVymazat
  4. mnam to jedlo vyzera tak chutne :)

    OdpovědětVymazat
  5. A účet vám přinesli v truhličce, jo? Tak to je taková tichá žádost o pořádné dýško :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní2/7/11 16:15

    Tvůj přítel je moc pěkný, za těch několik let, co sem na blog dáváš jeho fotky, se proměnil v neuvěřitelně pěkného mužského. :) Nenapadlo Tě někdy, že podle toho, jak se k Tobě chová, a že se vidíte tak málo, že jsi v podstatě jen jeho "bokovka", za kterou si může odskočit a vyspat se s ní, a že v podstatě má i jinou přítelkyni...?

    OdpovědětVymazat
  7. Ty zlatovlasko!! fiii v mexickej so este nebola.. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam - mexická restaurace. Nejsem sice na pálivý věci, ale tam mi vždycky chutná a taky to nikdy nemůžu sníst celé :) Tady poprvé vidím tvého přítele a chválím chválím. Buďte spolu šťastní až do smrti ;-))

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jste měli štěstí na restauraci. My byli s přítelem také jednou v mexické a bylo to katastrofální! Mimochodem pardon, ale vůbec nestíhám číst všechny tVé články, vlstně ani jiné věci...jo a ještě jednou mimochodem! Kdyby ses náhodou rozhodla, že mi chceš ty krásné boty z H&M prodat (protože jsem si jich ještě na Tobě nevšimla), tak neváhej ;) :D

    OdpovědětVymazat
  10. já miluju mexiko a mexickou kuchyni, ta quesadilla vypadá dobře!

    OdpovědětVymazat
  11. Vy se k sobě tak moc hodíte!!! :-)
    A mexickou kuchyni miluju! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty jo kde to je taková restaurace? To by se mi líbilo mít v KM :) Miluju tortillu!

    OdpovědětVymazat
  13. mmm, miluju mexická jídla..mohla bych klidně každý den :))

    Please follow a podpořte začínající bloggerku :))

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. tá podkladnička je rozkošná :)!

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní:
    no nevím podle čeho usuzuješ. Když měl školu, tak jsme se samozřejmě téměř neviděli, protože se vracel pozdě domů. Ale jinak se vidíme téměř denně. Takže opravdu nevím, kde by nějakou jinou stíhal.

    OdpovědětVymazat
  16. do riti chýbajú mi koruny,korunky naše ojojoooj :((( preč s eurami!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Ceady, 14 dní jsem neblogovala, protože jsem měla zase nějaké problémy (když jsem na tom špatně, tak prostě nemám sílu psát na blog), takže tvoje poslední články jsem přelouskala až teď. A mám několik připomínek :). V první řadě bych ti chtěla říct, že na těch fotkách od G. Veselé vypadáš naprosto úžasně a ohromně a krásně, pak bych ti chtěla pogratulovat k tomu, že jste si dokázali prosadit svou ohledně školy a vaší ředitelky a uklidnit tě, že maturitní ročník je docela pohoda ;). A k tomu pití v restauraci... naprosto tě chápu, já se taky nechám rozhodit kdejakou kravinou a pak akorát hysterčím a zmatkuju :).

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymem se nenech rozhodit ;).

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Ceady.
    Děláš mi tou mexickou kuchyní strašné chutě. Už dlouho chci jít do mexický restaurace, ale tady u nás prostě žádná není. :( A ty tortilly bych zvládla sníst úplně sama, tomu věř. :D
    Jo a mooooc vám to oběma sluší. :)
    Mě se zase stalo, že jsem si v restauraci objednala Pepsi light a pak jsem chtěla ještě jednu a servírka mi přinesla tu obyčejnou, takže byla naštvaná, že jsem to prej neřekla, že chci light, přitom jsem to říkala a navíc je snad jasný, že si po lightce neobjednám normální, ne? :D Fakt kráva ta servírka.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©