sobota

Package

Tak jsem to nevydržela :D a přesto, že mám zákaz v cestování do obchodních center, objednala jsem si oblečení alespoň přes internet :):D. To jsem na sebe vyzrála :D

Pro ty, kteří stojí o oblečení z druhé ruky, tak Vás odkážu na FaceBookové stránky Net Shopping Area, kde můžete jak prodávat své staronové kousky, tak je také kupovat.
svetřík H&M, tílko Tally Weijl
SHARE THIS POST

33 komentářů:

  1. to je pěknýýý co sis koupila!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. jsou úžasný ! )
    z kerého e-shopu si objednáváš ? )

    OdpovědětVymazat
  3. :D:D:D Ty si úžasná..keď nie v obchode tak na nete.. :D ...Veľmi pekne si nakúpila ;)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Když nemůžeš do obchodních center tak nakupuješ na internetu, ty si skvělá! :D Vidím to stejně, v červenci jsem si pěkně nakoupila = hodně utratila, takže budu asi louskat cvrčky do té doby než zase našetřím na pořádné nákupy :D

    OdpovědětVymazat
  5. jééé, to je pěkné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. a jééé to jsi mi zase něco řekla :D teď ještě budu utrácet :D

    OdpovědětVymazat
  7. chápu, že jsi neodolala :) chtěla jsem se jenom zeptat, do skupiny se dá dostat pouze na zažádání admina skupiny? musím se taky podívat :)

    OdpovědětVymazat
  8. wow ty animace jsou skvělý!!!:) taky je chci umět!!uáá :D
    jsem zvědavá, jak to bude vypadat na tobě:)

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně takhle to taky řeším :D tu stránku jsem neznala, díky za tip:)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem si už dala zákaz do obchodních center:D Ale už mám vybráno na netu:D
    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Přesně můj problém, obchoďáky si zakážu, utratím všechno přes internet..:-D

    OdpovědětVymazat
  12. zaslúžiš si nejaký nákup nie? veď predávaš svoje veci, za to máš nejaké peniaze, tak ich aspoň využiješ :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak to je super. Jsi mazaná. :P :) Ten svetřík je moc pěkný!!

    OdpovědětVymazat
  14. Ty nakupci maniaku :-) Pekne veci sis poridila, uz se tesim az je uvidim na Tobe :-)

    OdpovědětVymazat
  15. :D maniacka :) ja som s internetovym nakupovanim bola tiez tak, pokial sa mi na ucte neobjavilo: Zostatok: 2 eura :) takze odvtedy uz mam uple zaracha a obdivujem a chvalim ta, ze so shopomaniou pokracujes aspon ty :)

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuju za tip potřebuju se zbavit hodně věcí. :) Jinak to znám já měla závislost na aukru.cz :D

    OdpovědětVymazat
  17. Milujem čipku a teda ti to tielko záááávidím veľmi preveľmi :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Wow tak děkuji za tip a určo tam mrknu! ;) A jinak moc hezký věci teda..! A jinak sem s tebou! Dneska sem si dala taky zákaz nákupů, nejméně do září! :D

    OdpovědětVymazat
  19. haha:D jsi vyzrála!!! :D ty jedna!

    OdpovědětVymazat
  20. HAHAH ten zákaz poznám aj ja ale si to jednoducho vyriešila.. inak veľmi pekné oblečenie! :-) máš super vkus! :-)

    OdpovědětVymazat
  21. ja chci ten svetrik!!!zavidim:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  22. Díky za tip, tam se musim mrknout ;)

    OdpovědětVymazat
  23. ježiš, hovor mi o tom, teraz som bola na sale-och a minula som dosť! :D
    a zároveň ďakujem za tip, určite sa tam pridám :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©