pátek

Visiting


Prodloužený víkend na Moravě proběhl snad tak, jak jsem si ještě před odjezdem slibovala.  
Počasí bylo příjemné, takže jsem využila půjčeného kola, abych měla dopravu do města a z města zadarmo. Bohužel fotky z cyklostezky nemám. Ráda bych napsala, že není o co stát, ale ono je. :) Ale třeba někdy příště. I když moje výpravy za dobrodružstvím (do Kroměříže).. a nebo bych snad měla říci antonymum... tedy nudou? bývají dvakrát do roka.  Takže jsem si v kalendáři včera odškrtla návštěvu letní a následně zakroužkovala tu zimní, která se každoročně uskutečňuje pár dní před 24/12... Většinou takové vánoční rodinné shledání trvá den, maximálně dva, kdy si předáme dárky, sníme pár kousků cukroví, předčasně surově zabijeme kapra, který je i po naříznutí pohyblivý a jedeme zpátky domů (do Čech).  
Asi je Vám jasné, jaké vztahy se svou zbylou rodinou na Moravě mám.
Ale zpátky k prodlouženému víkendu. Chtěla jsem Vám popsat cestu, protože ta za to stála. Tedy alespoň zastávka v McDonald, kde mamka při automatu na objednání jídla popojížděla s autem dopředu a dozadu po každém vysloveném přání :D. Nakonec díky své hysterii objednala jídlo téměř za tři sta a kde nic, tu nic :D.
A jaký byl tedy ten víkendový program? Sledování doporučených filmů od táty, pojídání hroznového vína a návštěvy babičky, od které jsem se dozvěděla, že bych se měla rychlet nechat pokřtít nebo půjdu do pekla. Asi má tušení, že se na té své krásce motorce v brzké době vybourám a umřu, protože si jinak její nalehání nedokážu vysvětlit :D.

SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. Máš opravdu nádherné vlasy, jsi tak přirozeně krásná. To ti docela závidím :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to se fakt brzy vybouráš! Tak co nejdřív vyplň ten formulář k nám do anatomáku!;) Neboj, budeme se k tobě chovat s úctou :D

    OdpovědětVymazat
  3. Takový prodloužený víkend mimo Prahu bych si taky dala líbit....užij si prázdnidny ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Parádně strávený víkend mimo Prahu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi tak krásná!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Takové krásné vlnité vlasy,opovaž si je žehlit

    OdpovědětVymazat
  7. Dám na tebe, že se v těch plavkách bude dát do vody, tož snad se nerozpadnou, je to byvlna, žádný akryl :D Pak to na tebe svedu kdyžtak, ok?? :D :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi fakt nádherná. Uplně ohromně!
    Já fakt miluju tvůj originální obličejík, tvoje vlásky. Tvoje články... od tý doby, co fotíš jak zběsilá, žeru to tady víc a víc. Keep it!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©