pátek

Ráda fotím domy a ráda sním o tom, které okno by bylo právě to moje...A jaký byt by se za ním skrýval. Tedy kdyby byl můj.
SHARE THIS POST

7 komentářů:

  1. hezká záliba :)

    P.S:vím, že je to od tématu, ale hezké botky!

    OdpovědětVymazat
  2. Ja rada prezerám fotky s domami :) A pekné tenisky ;)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. jé:) rada fotím domy ale nepremýšľam o tom čo ty :D ja len skôr tak, že aká asi rodinka tam býva a ako to u nich vyzerá :)

    OdpovědětVymazat
  4. O byte? A nie o domčeku? :-)
    Ja som zatvorená v takej panelovej veži...a chcem ísť späť do domčeku, so záhradou..tichom..kľudom...ach jaj

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takto občas myslím také:)
    kvalitní fotky:)
    http://mumsaidicould.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední fotka se mi děsně moc líbí :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. ja domy nefotim , ale rada okolo nich chodim a chapem tvoje myslienky :) moji priatelia ma volaju Stalker, pretoze ja sa na domy a okna divam a premyslam, kto v nich byva, ako zije, ako je byt ci dom zariadeny a ako by som ho zariadila :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©