úterý

RECIPE: Plum Gingerbread


Před pár minutami jsem dopekla svůj první povidlový perník. Tenhle nebyl zvláštní pouze povidly a citronem, ale hlavně tím, že neobsahuje vejce. Řekla bych, že díky tomu ztrácí svou nadýchanost a vláčnost, takže už si píšu do svých kuchařských zápisků, abych příště přidala dvě vejce.

Pro vás teď tady můj recept s nepatrnými úpravami (např. smíchání celozrnných muk, náhrada obyčejného cukru za ten třtinový) 

RECEPT NA POVIDLOVÝ PERNÍK:
500g polohrubé mouky (použila jsem směs celozrnných muk s tou obyčejnou), 500ml mléka, 200g povidel, 250g cukru, lžíce kakaa, špetka soli, kúra a šťáva z 1citronu, 
(pro nadýchanost přidejte 1-2 vejce
...žloutky utřít s cukrem ...a z bílků ušlehat sníh a poté jemně vmíchat ke směsi... Stejně tak jako u každé buchty či bábovky)

NA POLEVU: 
mandle, čokoládová poleva v prášku


Nejprve smíchejte povidla, třtinový cukr a kakako


ke směsi přidáme špetku soli a citronovou kúru (citron si nejprve pořádně umyjeme, protože k dostání většinou bývají citrony chemicky ošetřené)


Na míchání jsem si vzala vidličku...lépe se s ní míchají povidla s cukrem. Řekla bych, že lépe než-li s metličkou nebo snad s vařečkou


K mouce, kterou jsem vytvořila ze směsí celozrnných muk s tou obyčejnou polohrubou, přidáme dvě lžičky kypřícího prášku určeným na perník / popřípadě sodu.


poté přilijeme mléko


na závěr ke směsi přidáme šťávu z jednoho celého citrónu
Poté směs vylijeme na vyložený plech a pečeme v předehřáté troubě při 180stupních 10minut. (alespoň tomu mému perníku to stačilo)

POLEVA NA PERNÍK:


Já koupila polevu, kterou stačí rozmíchat ve 40ml vody.
Polevu naneste na perník a na závěr posypte kousky mandlí.


a potom už jenom ochutnáváte a ochutnáváte, dokud nebude plech prázdný :D
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Ježiš ten vypadá skvěle!!! Tohle mi nesmíš dělat, když už se mi to hubnutí daří :D

    OdpovědětVymazat
  2. mňamka, máš super články prostě!!!:P

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně se mi líbí ty fotky celý "směsy" v míse..:D hned bych ji snědla!!mňam....

    OdpovědětVymazat
  4. ou ouo ou ! to vyzerá ako veľká mňamka

    OdpovědětVymazat
  5. tak na prostěradla asi hold lepidlo nechytá :D
    jééé přijď mi to upéct domů, povidla mám ráda!

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý fotopostup,vyzerá to dobre! Mňam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty si hrozná!!! Teď mám děsné chutě, ještěže mám po ruce lentilky haha! :D

    OdpovědětVymazat
  8. milujem perníky ...!! :-)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. chcem tvoje zrkadlo :D ale ozaj, keď si budem teraz prerábať izbu, tak mám inšpiráciu?:) a perník vyzerá skvelo ♥

    OdpovědětVymazat
  10. jsi šikovná a děláš mi chutě! :))
    btw ta první fotka je úžasná %)

    OdpovědětVymazat
  11. neznášam tie recepty! prečo ich vždy vidím večer?:D mňaam.

    OdpovědětVymazat
  12. mňam, takú chuť si mi urobila! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Šikovná to kuchařka jsi:) zlatovlásko

    OdpovědětVymazat
  14. mnam, vyzera to neskutocne dobre, by som sa zakusla aj do toho obrazku:D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©