pátek

RECIPE: salad with dressing

Když už jsem u těch salátů, tak mám tady pro Vás obměnu na ten předchozí. Musím říct, že tuto kombinaci zeleniny jsem si absolutně oblíbila. A tak jediné, co měním je zálivka. Tentokrát jsem použila zase trochu octu balsamiko, ale také dresink. Chtěla jsem vyzkoušet jiný než doposud, tak jsem zvolila Modrý sýr. Ale nejlepší je ten bylinkový. Alespoň do tohoto salátu je mnohem lepší :).

Tedy nad jídlem se dokážu rozepisovat a ani s tím nemám problém :D... Asi si udělám kurz kuchařství a otevřu si bistro :D.


BUDETE POTŘEBOVAT: 
zeleninu dle chuti (paprika, rajče, čínský salát, okurka, olivy, jarní cibulka,...)
dresink, sůl, koření dle chuti (já používám řeckou směs)
více toho naleznete v odkazu v horní liště RECIPE
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. vypadá to moc dobře, já bych si tam ale dala červenou papriku protože žlutou nemůžu ani cítit :D
    udělala jsi mi chutě :)

    OdpovědětVymazat
  2. To miluji! Včera jsem to s mamkou vařila, to jsme si daly i se sestrou mňamku. :P Měly jsme tam i studené těstoviny. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mnaaaam, teda ty mi delas chute :) Ja jsem prave dovarila testoviny s tunakem a zeleninou, takze dneska obedvame take celkem zdrave :-) Jinak mi ty komentare porad nejdou, nechapu, kde je problem. U nekterych blogu mi to jde bez problemu, ale u vetsiny bohuzel ne...no jesteze muzu komentovat alespon Tebe :-) S tim schvalovanim komentu jsi udelala dobre, taky by me stvalo, kdyby mi psali anonymove nejake osklive komentare! A prijed Ceady, jsi tu vitana, misto na prespani se u nas vzdycky nekde najde :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sem rozhodnuta udelat si salat :D

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá dobře:) miluju saláty

    OdpovědětVymazat
  6. sakra, zase si mi připomněla, že musím začít s hubnutím :(

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju :) jinak ten salát vypadá moc dobře ;D

    OdpovědětVymazat
  8. ty nemáš ráda červenou papriku? :D tak to se divím. já nevim. červenou, zelenou klidně, ale žlutou.. ne :D vtipný je, že rodiče žlutou kupujou nejvíc :( :D

    ale určitě by jsi to zvládla, já ten šátek vždycky nějak omotám, nebo když někde vidím nějaký zajímavý způsob a je to :)

    což o to, šlo by. ale štve mě že v obchodě jde koupit za 250,-, kdežto na netu plus 100,- poštovný :-/

    OdpovědětVymazat
  9. Salátky já můžu! :) Vypadá to dobře, mňam.

    OdpovědětVymazat
  10. mňam, to vypadá nádherně:)

    OdpovědětVymazat
  11. mmm to vypadá dobře!
    P.S. Ten pásek je z HM a měli jich tam dost:D

    OdpovědětVymazat
  12. Mňaaam. Na saláty nějak moc nejsem, ale tenhle vypadá lákavě. Hlavně olivy <3. A ještě ke všemu je to vege !

    OdpovědětVymazat
  13. Mňáám. vypadá to mňamoozne !!♥

    OdpovědětVymazat
  14. Milujem šaláty ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  15. až na tie olivy to musí byť super šalát :)

    OdpovědětVymazat
  16. vyzerá to jednoducho mňamózne :) ja mám šaláty veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©