pondělí

REVIEW: Aknecolor 2 in 1

Už od 13ti jsem něco takového sháněla. Sice už mi není třináct a nevypadám jako jeden "velkej opuchlej beďar" /to slovo nesnáším, ale kdybyste mě viděli ve 13, tak ho taky použijete :D/ , ale nesrovnalosti pleti mě občas taky trápí. A právě, když mi tuhle pastu nabídla slečna, která se mnou pracovala, nejistě jsem ji vzala do ruky a málem po půlce dne ani nepustila :D. Tedy to bylo myšleno obrazně :D, protože jsem celý den pracovala. Ale ke konci dne bylo zarudnutí pryč a moje skeptické myšlenky o tom, že budu vypadat jako v těch třinácti, byly zažehnány :D. Takže pochopíte mé velké přemáhání, abych si tuhle pastu už nepůjčila :D.

Věřte, že díky této mastičce (nebo jak bych to jinak nazvala) zpozorujete zázraky. Nejenom, že působí jako make-up, ale také rychle léčí vaši pleť. 
Cena: 100korun  .... K DOSTÁNÍ V LÉKÁRNĚ
myslím, že to bude ideální korektor :)
Slyšela jsem, že jsou dva odstíny, jeden tmavší a druhý světlejší natolik, že bych s ním neměla problém ani já jako bledule :D. 
malý zázrak
vím, že foto na obličeji by bylo ideální, ale teď jsem doma a koupě pasty mě teprve čeká. :)
MÁTE-LI S NÍM ZKUŠENOSTI, TAK VAŠE NÁZORY PŘIVÍTÁM JAK JÁ, TAK OSTATNÍ ČTENÁŘI :)

SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. Pouzivala spoluzacka:) a dost me to zaujalo :) Ale jeste jsem nevyskolusela:)

    OdpovědětVymazat
  2. mne o nej hovorila moja kozmetička ešte v dobe, keď som to akútne potreboval, ale nikdy som si to nekúpil... no počul som na to zatiaľ len samé pozitíva :)

    OdpovědětVymazat
  3. já to používala.. bohužel jsem si koupila zrovna ten svetlejsi odstin.. a ten je až příliš svetlounky.. ten tmavsi je odstin jako u make-upu neco mezi 2-3 ale spíš ke 2 :) takže takový klasický... je to fakt super!!! :))) taky muzu jenom doporučit!

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle mastičku jsem používala a ještě občas používám, léčí a vysuší onen pupínek a je po něm. Takže za mě můžu jen doporučit! :) No, ale některé slečny by si neměli myslet, že je to make up, to proboha ne.. Mám spolužačky, jedna si pořídila Aknecolor dotáhla ho do školy, začala se malovat, ta druhá se k ní přidala a obě dvě si vesele patlali na obličej tuhle mastičku a divili se, že mají celý obličej mastný a lesklý, chudinkám ani pudr nestačil. Někdo asi nečte příbalový leták :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. ja mam pytiol (tak nejak se to pise) stal asi 40-50 Kc v lekarne. Barva telova. Akorat docela smrdi :D Smi se davat jedine na ten pupinek, ale ten po chvili absolutne zmizi. Nemuzu si to vynachvalit. vubec nechapu jak jsem bez toho mohla zit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Kamarádka to používala taky, měla hodně problematickou pleť i ekzémy a tak a tohle byl jedinej make-up kterej ji nevadil... a byla s ním nadmíru spokojená.. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře, musím to vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky používám už dlouho dlouho dlouho : )
    Mám ten svělý a míchám ho s make-upem od Maybelin a jsem nadměrně spokojená.

    http://teresastarling.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Když jsem byla mladší, tak jsem měla taky problémovou pleť, tohle mi doporučila doktorka a docela mi to pomáhalo :) ale kámoška, ta měla tu plěť fakt příšernou a nepomohlo jí to :) a mně teda pořádně pomohla až antikoncepce, teď už ji sice enberu, ale už se mi to nevrátilo, jen pár pupínků občas :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som to používala no zázrak sa nedostavil :) Každému však vyhovuje niečo iného

    OdpovědětVymazat
  11. Aknecolor používam už dlho a je vážne dobrý! ODsť sa po ňom lesknem,takže na aknecolor používam púder :) A mám ten bledší

    OdpovědětVymazat
  12. používám ji..je fajn..většinou beďar rychle jakoby "vyschne" :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak rok a půl zpátky sem tuhle pastu zkusila jenže mě nesedla. :) Taky sem měla problematickou pleť a byla sem na to doost špatně než sem našla kosmetiku co mi vyhovuje :D Mohla sem si otevřít drogerii jak sem toho měla hodně. Ale pak sem začala chodit na kosmetiku a nechat si čistit pleť. A už sem na tom líp. :)

    OdpovědětVymazat
  14. já sice make-up nepoužívám (jen korektor a pudr) ale mám v plánu aknecolor vyzkoušet. slyším na něj samou chválu :)

    OdpovědětVymazat
  15. já používám ten světlejší a je skvělý ! .
    díky mojí doktorce ho mívám jen za 30kč )

    OdpovědětVymazat
  16. Ja som to používala veľmi dlho. Bola to prvá skrášľovacia kozmetika, ktorú som vlastnila :D Teraz mi to až tak netreba, a vôbec mi nevyhovuje odtieň, jeden je veľmi tmavý a druhý veľmi svetlý. Ale pomôže :)

    OdpovědětVymazat
  17. ooo, make-up mojej mladosti..:D ak ho musis pouzivat, tak fajn, ale podla mna si nanho velmi bleda a môže sa stat, ze to bude posobit trochu smiesne, mne sa to tiez stalo, nemam dvakrat tmavu pokozku. ale ked pises, ze su dva odtiene, tak sem hod aj ten druhy, v case, ked som ho pouzivala, bol len tento u nas :D...

    OdpovědětVymazat
  18. Já sem ho používala jako makeup a žádný problémy sem s tím tedy neměla...pupínky krásně vysuší:) a jinak ja sem si kupovala tmavej a ten světlej a pak sem si vždycky smíchala oba dohromady na kousek prstu pak vznikne idealni barvička:)

    OdpovědětVymazat
  19. Tenhle krémík jsem používala v době největší puberty :D Ano, opravdu pomáhal, ale nesměla jsem se spotit nebo něco podobného pak dělala na obličeji neuvěřitelně ošklivé skrvny, takže jsem ho pak používala jen občas, pak když všecky náznaky puberty zmizely se ho velice ráda zbavíš :D

    OdpovědětVymazat
  20. Mám s ním dobré zkušenosti:-) Já problematickou pleť moc nemám, a tak ho používám spíš jen jako korektor. Skvěle kryje a prostě...nemůžu si ho vynachválit:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. nikol: děkuji za radu...pořídím si tedy oba

    Luczynka: tak přesně ze stejného důvodu se ho chystám pořídit. Ideální korektor, který využiju jednou za čas

    OdpovědětVymazat
  22. našťastie ja nič také nepotrebujem, ale kebyže náhodou niekedy, tak viem, čo si mám kúpiť ;)

    OdpovědětVymazat
  23. Já ho mám moc ráda, jelikož dokáže krásně zakrýt akne a flíčky, jizvy a všechno :))

    OdpovědětVymazat
  24. Určite to vyskúšam, ale riešim to len s korektorom a s púdrom :)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Páni to je ale super věcička, jakto, že jsem o ní neslyšela dřív? Musím vyzkoušet! Jen teda nevím, jestli se to má používat jako make-up nebo to s ním smíchat, či to používat jen jako korektor na beďáky? :))

    OdpovědětVymazat
  26. Mám doma v pohotovosti, už ji používám asi 5let. Ta světlá je moc světlá a tmavá moc tmavá podle mého názoru. :D Nejlepší je koupit obě a míchat. ;o) Od té značky mám i krém na obličej, excipial, momentálně testuju.

    OdpovědětVymazat
  27. P.S.: Aknecolor se smí použít jen dvakrát denně, oficiálně je to lék, doktorka to může předepsat, ale není tam moc velký rozdíl v tom, když si to koupíš bez předpisu (díky poplatku 30,-), sestřenice si s tím přesušila pupínky a měla "poleptaný" obličej... nevím, jak to líp popsat. Pokud se udělá stroupek, tak už bych si to na pleť nedávala. ;o)

    OdpovědětVymazat
  28. tak to já zas tak spokojená nebyla :/

    OdpovědětVymazat
  29. Používám něco přes rok.. Mám ten světlejší, ale upřímně bych potřebovala ještě o kousek světlejší a o něco méně šedý. Používám to jako podklad pro makeup. Funguje, mám ho ráda. Žijeme ve spokojené symbióze. Amen. <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©