čtvrtek

REVIEW: flormar nail enamel ORANGE

MOJE HODNOCENÍ:
Jak už jsem psala v předchozí recenzi na bílý lak této značky, konzistence laku je řidší, takže musíte s nánosem šetřit, abyste neměli krom nehtů barevné i prsty :D.
Po jedné nanesené vrstvě vypadá lak takto, takže bych řekla, že kryje velice hezky. A schne opravdu rychle (pravděpodobně to bude tou řidší konzistencí)
CENA: 35korun ve výprodeji
PLUS: rychlé schnutí, trendy barva letošního léta
MINUS: tekutější konzistence laku
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. mně přijde že moc nekryje... nebo jsi spíš mohla dát dvě vrstvy, jdou ti totiž ještě vidět nehtíky. ale barva pěkná :)
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ten bych hned brala,mám od Flormar,taky jeden podobný :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem si koupila modrý z nové kolekce za plnou cenu a považuji to za docela zbytečné plýtvání peněz. Krytí nic moc, ani po 5. vrstvě jsem se nepřiblížila barvě v lahvičce.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná barva :)
    chtěla jsem se zeptat jak se nastaví takové ty "You might also like" odkazy na jiné posty pod článkem, nějak to nemůžu najít ...

    OdpovědětVymazat
  5. Oranžové nehty jsem ještě neměla,ale vlasy mám oranžovožluté:D

    Jinak ti sluší ta oranžová na těch nehtech=)

    OdpovědětVymazat
  6. Barva hezky šťavnatá ^-^ a cena bezkonkurenční :D

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi sa mi páči tá farba! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hmm nemám ráda oranžovou, ale k tobě to sedne, za tu cenu, no nekup to ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Kde si ho kúpila? Ja už tieto laky nikde neviem nájsť ://

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ten je pekný,ale ja si dávam vždy 2 vrstvy :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©