úterý

REVIEW: Rimmel

Tuhle řasenku jsem si pořídila asi před 3týdny.
Je pravdou, že řasy jsem nikdy neměla výrazné jak barvou nebo snad délkou. A tak jsem vždy u zrcadla musela strávit dvakrát tak delší dobu, než-li moje kamarádky brunety, které nemusely tak jako já schovávat zrzavou barvu svých řas.
Abych pravdou řekla, už jsem měla lepší řasenky, ale kdybych měla možnost dát od 0bodu do 10....Dám 7/10
PLUS: voděodolná
MINUS: večer při odličování strávíte dvakrát tolik času než-li u odličování řasenky ne-voděodolné.
slepuje řasy. Sice ne tolik, aby se Vám výsledek zdál natolik neúnosný, abyste začaly (ženy) od začátku. Ale jednoduše při větší vrstvě způsobí slepení (viz moje foto)

SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Neviem či som vadná ale mne tam vždy niečo hučí, to zaostruje foťák? :) Ináč si hrozne hrozne sympatická ;) Krásne video, mihlo byť aj dlhšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. tu bych si asi nekoupila ... mám svou oblíbenou od L´Oréal a nevyměnila bych ji!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta fotka pod videem je krásná, moc ti to na ní sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/7/11 10:46

    Nepřemýšlela jsi o tom, že si obarvíš obočí?

    OdpovědětVymazat
  5. To ten fotak takhle sam zaostruje?

    OdpovědětVymazat
  6. na vodeodolnú špirálu potrebuješ odličovač taký.. ako keby olej :) tým to zaručene odmaľuješ rýchlo a jednoducho! :)

    OdpovědětVymazat
  7. :) tak ono je blbej nápad odličovat voděodolnou řasenku normálním odličovákem, to ti pak bude trvat skutečně dlouho a u kvalitních řasenek by se ti to ani nepodařilo. Já ji mám taky a jsem s ní spokojená, tedy na koupání. Na normální nošení bych ji asi nedoporučovala (z určitých důvodů, to by bylo nadlouho), maximálně někomu kdo se hodně potí a rozpouští se mu cokoliv, nebo při sportu. Pokud ti to slepuje řasy, tak ještě za čerstvého použití a nezaschnutí stačí řasy pročesat kartáčkem na řasy, tak jsem zachránila hodně řasenek před vyhozením třeba :D.

    OdpovědětVymazat
  8. řasenku neznám, ale na té fotce vypadáš úžasně. Snad nejlíp, co jsem kdy viděla. Jsi krásná :).

    OdpovědětVymazat
  9. Taky nemám ráda voděodolné řasenky,protože díky nim strávím spoustu časi při odličování:(

    OdpovědětVymazat
  10. štěteček má dobrý a vypadá hezky. :) samozřejmě jen k moři, na koupák a nebo prostě k vodě a do vody!:)

    OdpovědětVymazat
  11. já z voděodolných šílím! Nejde to odlíčit a slepuje řasy, jak už si psala! :)

    OdpovědětVymazat
  12. mam tu samou, jen ne vodeodolnou a jsem s ni opravdu spokojena. poridila jsem ji ve sleve za 79 korun, rasy mi slepuje jenom trosku (asi tak jako vsechyn rasenky..) a vydrzi pomerne dlouho aniz by se drolila :)

    OdpovědětVymazat
  13. You have cute hair!Nice post!
    I follow you!
    Follow me?

    http://alinochkablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Strašne krásne, čistú pleť máš..a inak čo sa riasenok týka ja som verná už len Maxfactorkám

    OdpovědětVymazat
  15. To slepování se časem bude ještě zhoršovat. :oX

    OdpovědětVymazat
  16. Video je pěkný, až na ty strašný zvuky tam (pokud to nedělá jenom mně) :o)

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní5/7/11 18:46

    tady ti to taaak sluší! snad tvoje nejkrásnější fotka :))

    OdpovědětVymazat
  18. prave kvoli zlepovaniu neznasam vodeodolne riasenky!

    OdpovědětVymazat
  19. Mám kamarádku zrzku, tak vím, jak se vždycky nevzteká a trvá jí to, než se namaluje :D
    A musím říct, že ani já jsem ještě nenašla ONU řasenku, se kterou bych byla stoprocentně spokojená, ach jo :(

    OdpovědětVymazat
  20. Co se týče řasenek, nerada investuji peníze, protože mi stejně nikdy moc dlouho nevydrží :-/ takže už několik měsíců (ne-li let) jedu na jedné od Miss Sporty :)

    Btw. je u nás giveaway, tak se stav :)

    Týnka

    OdpovědětVymazat
  21. Na zrzavých řasách je něco špatného?

    Ptám se jen tak, sama mám tmavé řasy.

    OdpovědětVymazat
  22. Mám strašně dobrou zkušenost s řasenkou od Loreálu Volume Million Lashes, je perfektní. Zvětší objem a prodlouží, u mě má za 10 :)A protože má větší objem, dlouho vydrží. Jen první dva tydny po otevření, otírám přebytečnou barvu z kartáčku, pak je super. A jena rada, nedoporučuju dlouhodobě používat voděodolné řasenky, drží, ale taky vysušují řasy. Je to jako s vlasy...ničí se

    OdpovědětVymazat
  23. poradím ti niečo.. ak máš husté riasy nepoužívaj takú kefku jak má tota riasenka..tote kartačiky zlepia každé riasy, preto také ani nekupuj.. buď si kúp s umelým kartáčikom alebo so štetinkami.. ale hustými šťetinkami.. nechcem ti zle ale viem čo hovorím lebo som vyučená kozmetička a viem už aj podľa zákazničiek .. tak dúfam že si to vezmeš ako za dobrú radu a nie ako za to že ťa poučujem.

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní6/7/11 20:39

    Přijde mi, že opravdu hodně slepuje řasy... Já mám Maybelline Define-a-lash a jsem s ní neskutečně spokojená, nejlepší řasenka, jakou jsem kdy měla. :)
    Momoko

    OdpovědětVymazat
  25. Ja chci byt taky zrzka! Strasne ti to tu slusi. Nejlepsi rasenky, jake jsem mela, byly Chanel, Dior (fakt byly skvele a uzasne dlouho vydrzely) a paradoxne Dermacol Star Choice (vsichni na ni na blozich nadavaji, fakt nechapu, je totiz kvalitou srovnatelna s tema drahyma:)

    OdpovědětVymazat
  26. Osobně Rimmelu nefandím. Byla to jedna z prvních velkých značek, se kterou jsem začala a nikdy jsem s ní nebyla přespříliš spokojená :) Mají úchvatné reklamy, ale skutečné výsledky se mi nijak zvlášť nelíbily. Není to špatná značka a rozhodně má na spoustu obdivovatelů, ale já osobně si našla více vyhovující v Miss Sporty :) Její řesenky mi řasy lepí minimálně a popravdě i nevoděodolná vodě dost odolá :D

    OdpovědětVymazat
  27. Jak říká Jana P. nejlepší je řasenka od Loreálu Volume Million Lashes. Já mám tu extra black a neměnila bych. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©