středa

She forget the key

Dnes jenom v krátkosti :)...
Celé dopoledne jsem strávila na motorce. Nebylo to zrovna z toho důvodu, že bych chtěla využít toho příjemného slunného počasí, nýbrž proto, že jsem si při vypravování se od přítele uvědomila, že jsem si nechala klíče doma. Jenže tentokrát mi nemohla otevřít maminka, protože měla práci v nějaké vesničce takových 80kilometrů od domu. A tak mi nezbývalo nic jiného, než si ráno vygooglovat mapu cesty ke svému cíli, nasednout na motorku a jet podle paměti. Ale jelikož je moje paměť špatná, už po pár kilometrech jsem  volala příteli. Nakonec jsem zavolala mamince a ta mě navedla dle nejjednodušší cesty, která mě jako ta vygooglovaná nevedla po dálnici :D. Na místo jsem dorazila, klíče si vyzvedla a teď už jsem doma a doplňuju energii nechutně sladkými pitíčky z IKEA FOOD (bezový čaj miluju, ale jako pitíčko by to potřebovalo naředit :D a to samé bych asi řekla k tomu brusinkovému nápoji...moc sladké :D) ....a hurá na pozdní oběd.

A odpoledne zase jedu na Mácháč, ale tentokrát jen pro zbytek svých věcí.
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. mňam tie zelené džúsiky! joj

    OdpovědětVymazat
  2. Ňam - pitíčka z Ikey ;)

    OdpovědětVymazat
  3. CEADY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ty si mě už určitě nepamatuješ...Viki...Viktorka...hubla jsem a často jsme si psaly...pak jsem zrušila blog a zapomněla na "ana život"...A žiju si skvěle, ale nevím proč, vracím se k tomu...
    Ceady už víš? Nevím jestli by k něčemu byla fotka, vypadám úplně jinak..

    OdpovědětVymazat
  4. to víš... levný ovocný víno je zlo :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc krásný pokoj a ještě krásnější vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě příjde blogspot strašně složitej a zbytečně moc přeplácanej...ale budu o tom přemýšlet. Jinak, vzpomněla jsem si na tebe už dávno, ale furt se mi nějak nechtělo začít zas s blogem a tak...a teď, jak jsem ho založila jsem si řekla, že si tě prostě najdu. Tak jsem hledala nějakou zmínku o tobě na fuck.blog.cz a nakonec jsem tě našla...tvůj starej blog..a přes ten pak tenhle :)

    OdpovědětVymazat
  7. džusíky mi prídu také milé :)

    OdpovědětVymazat
  8. a to já sladký ráda :D určitě jsou ty pitíčka dobrý!

    OdpovědětVymazat
  9. Já zrovna dojela z Ikee hahaa :D Mňam mňam ikea food

    OdpovědětVymazat
  10. Ceady, diky za prvni komentar na mem blogu :-) Tebe si budu pamatovat! ;-) Na mych fotkach zatim nic specialniho neuvidis, jak uz jsem psala, teprve se hledam a ucim se ;) Jen tak mimochodem, ty piticka vypadaji lakave, jeste jsem zadne z nich neochutnala, tak to pri nejblizsi prilezitosti musim napravit.

    OdpovědětVymazat
  11. ten pokoj je prostě úžasnej! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní27/7/11 19:41

    Ceady.. nemáš dost silnou vůlu na to,abys zhubla ? Byla bys krásná..

    OdpovědětVymazat
  13. Z ikeáckýho pití piju hlavně ty v tý plechovce, jeden čas jsem na tom byla závislá :D

    OdpovědětVymazat
  14. máš krásnej pokoj:)

    OdpovědětVymazat
  15. bezovou šťávu a sirup miluju!:)

    OdpovědětVymazat
  16. to brusinkový pitíčko je výborný, dávám si ho v IKEA restauraci, ale ještě to ředím se sodovkou, je opravdu moc sladké :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ikea food síce milujem, ale tieto sú na mňa až príliš sladké :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc se mi líbí tvůj pokoj. Vždycky si hezky počtu na tvém blogu, jsem ráda, že jsem na tebe narazila :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©