neděle

She is going out

svetr H&M, válenky C&A
A jde se na další rodinnou oslavu :)... A jak jinak než přítelovu :D, protože u nás doma se rodinné oslavy nekonají :D.
A když už je taková zima, tak je ideální čas na to vytáhnout válenky a zimní kabát :D (za mnou na židli)... Užijte si večer, já se jdu nadlábnout :D.

SHARE THIS POST

41 komentářů:

  1. Máš krásne vlasy :) Uži si oslavu

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady,moc ti to sluší :) a strašně se mi libí tvůj pokoj !

    OdpovědětVymazat
  3. ty vlasy takhle jsou krásný!! :) a válenky jsou nej! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten svetrík je úžasný ♥

    OdpovědětVymazat
  5. máš ty nejúžasnější vlasy ! )

    OdpovědětVymazat
  6. sluší ti to, když máš takto zvýrazněná očka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní31/7/11 18:37

    Maluj si oči ,sluší ti to víc :)

    OdpovědětVymazat
  8. máš nádherné vlasy! Úchvatný svetr. Užij si oslavu!!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo s těma válenkama a kabátem to naprosto chápu, taky už jsem musela vytáhnout. Jinak ti to moc sluší a máš krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty si úúplne rozprávková:))strašne zaujímavá bytosť a dúfam že si dobre pooslavovala

    OdpovědětVymazat
  11. tohle leto je desne..:D
    tyj, Ceady, vzdycky budu obdivovat tvoje vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to :) Válenky už si musím letos koupit, jsou skvělý! Ale na přelomu července/srpna vážne ne! Chce se mi z toho počasí brečet :(

    OdpovědětVymazat
  13. tady si hezky namalovaná, tobě to moc sluší.... krásné ti vynikají oči ..jak panence + nádherná barva vlasů :) a oslavu si užij! :)
    PS: vlasy si už nikdy nežehli.. takto je máš naprosto dokonalé :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  14. ten svetrik je skvelej ale nejak mi k tobe nejde:((

    OdpovědětVymazat
  15. Jůj máš super vlásky a ten svetřík ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší, když jsi takhle namalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jsem tak ráda, že nejsem sama v nošení válenek a zimních věcí o prázdninách. :D

    OdpovědětVymazat
  18. jéé ta kytičkatá mikča vypadá moc hezky! :) a nadlábni se i za mě ;)

    OdpovědětVymazat
  19. máš pěkný vlasy.. a top :) o koupi uggs (bot) jsem přemýšlela, ale nosí se vůbec ještě? :D :)

    OdpovědětVymazat
  20. a já si už myslela, že jsme jediná kdo je na to léto jako na podzim! a přesně tuhle barvu válenek chci! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Jé ty válenky se mi hodně líbí a jak už jsem psala v předešlém článku, tak ten svetr je krásnej a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  22. máš krásnou barvu vlasů:)

    OdpovědětVymazat
  23. Válenky jsou super věc! Chtěla jsem si je pořídit už loni, ale nějak jsem na ně pozapomněla.. Tak snad to tenhle rok napravím, vypadaj totiž fakt báječně a hlavně teple:)

    OdpovědětVymazat
  24. Já se pořád nestačím divit, že v ČR chodí lidi v kabátech a bundách :D to je taková zima? Kde je léto omg? :/ Sluší Ti to :).

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní31/7/11 21:15

    příšerná kombinace. a rozhodně neni počasí na válenky.

    OdpovědětVymazat
  26. tie válenky si chcem kúpiť :) koľko stáli? i keď neviem či je u nás C&A ale zdá sa mi, že nie :/

    OdpovědětVymazat
  27. Válenky a kabát? Nepřeháníš to trochu? :D Vždyť se blíží srpen (týjo, to mi připomíná, že mě čekají ještě dva měsíce volna :D). Viděla si Penelope?

    OdpovědětVymazat
  28. jop a na fotkách jsi moc krásná

    OdpovědětVymazat
  29. Teda to je u vas takova zima? Ze pises o valenkach a zimnim kabatu! :-D Jen tak mimochodem ty vlnite vlasy Ti moc slusi...priroda vedela, co pro Tebe bude nejlepsi :-) Doufam, ze se oslava vyvedla :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ten svetřík je krásnej :)

    OdpovědětVymazat
  31. moc ti to sluší:)...a ty válenky jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  32. tak tohle ti sluší!!!ty namalovaný očka a vlásky!wow:-)
    a ten svetřík je super, jen ty válenky mě zklamaly, je léto ne?:(((( (myšleno obrazně :D já ví,že furt prší:D)

    OdpovědětVymazat
  33. Ty válenky jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  34. jů:) sekne ti to! uggs jsou teďka naprosto ideální obuv, viď?:D

    OdpovědětVymazat
  35. Pekné fotky!

    angienikollfashion.blogpsot.com

    OdpovědětVymazat
  36. Jé ty si kočka:-)
    Máš strašně hezký kukuč :)

    OdpovědětVymazat
  37. Krásna izba, vlasy, koberec, outfit. Proste všetko. :)

    http://lifebyemmi.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©