pátek

She loves smoothie

Už se nemohu dočkat studijního života :D. Tento rok ze mě bude šprt :D... Nic jiného mi taky nezbývá, protože jinak neodmaturuji :D


Neuvěřitelně jsem si zamilovala smoothie nápoje. Pravděpodobně to bude tím, že svou konzistencí připomínají přesnídávky, po kterých jsem se mohla jako malá utlouct. Krom toho tahle příchuť ostružina-banán mi přesnídávku připomínala i svou chutí :P.
Ale stejně nejlepší smoothie jsem měla minulé léto v Itálii... Zase bych si zajela k moři. Ale to bych nesměla utratit veškeré úspory za svůj pokoj. I když už teď mám v plánu ušetřit si do Vánoc a veškeré své úspory investovat do krásné zimní dovolení někde v teple :).... a nebo v zimě? Jednoduše chci zažít kouzelné svátky. Asi už trochu blbnu. Je léto a já už myslím na zasněžené Vánoce.
A jak jsem říkala, že nemám peníze na helmu, tak mi naštěstí něco málo zbylo, takže si pravděpodobně nějakou tu nejlevnější helmu z Německa přivezu :D. Tedy doufám v to :).

Pomalu ale jistě přicházím o inspiraci. Chtělo by to asi zase další nákupy :D... A rychle



Navíc teď obchoduji ve velkém... /TADY/ :) Posílám jeden balík za druhým :D
A když už na první fotce vypadám jako Harry Potter, tak mám tady pro Vás písničku z první části sedmého dílu :). Je nádherná :).

SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Miluju smoothie...když mám čas,tak si zajdu do fruitisima na nějakou mňamku ;)
    Ještě že je pátek, dneska se mi vůbec nechce pracovat..závidim ti to volno

    OdpovědětVymazat
  2. Ja na smothie chodim na andel do fruitisima:)

    OdpovědětVymazat
  3. To ještě neznám :o)
    Taky asi začnu šprtta, jdu teprv do třeťáku, ale stejně propadnu z matiky a účta :-D

    OdpovědětVymazat
  4. smoothie mám taky ráda, nejvíc mi chutná z borůvek a malin :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujuu :)) A nebudeš tomu věřit, ale radši bych uklízela klidně celý den, než abych musela trčet v práci :)) Tobě taky přeji pěkný víkend. Napiš co máš v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  6. ahojky, mám nový blog a protože jsi mě na starém sledovala myslela jsem, že by jsi ráda třeba i na novém =) budu se těšit na tvoji návštěvu :)

    OdpovědětVymazat
  7. tiež myslím na zimu :-)! už si píšem zoznam, čo nové potrebujem a kde všade to nájdem :D a tak nejak mi príde zima lepšia ako toto čo je teraz.. ale tak čo už :D:)

    OdpovědětVymazat
  8. No to jo, jsou to tvoje peníze :-D Ale víš jak, maminka má vždycky pravdu :-DD No já jdu dneska na tu oslavu kamarádčiných narozenin - pojato ve velkém stylu :-DD a v sobotu máme rodinnou oslavu/grilovačku - narozenin,svátků,atd..takže to bude náročný víkend. No a neděle?? to mi nejspíš bude špatně a budu tak unavená, že se budu válet a řikat si...jestli to mám zapotřebí. Jinak v Drážďanech jsem ještě nebyla..Jak jsem se odstěhovala za přítelem na sever, tak to mám kousek, takže se tam taky určitě někdy vypravim.Jaké to tam je?

    OdpovědětVymazat
  9. Mňaaam .. S tím "šprtem" si to říkám každej rok o prázdninách.. letos jdu první rok na výšku, tak doufám, že to dodržím :D

    OdpovědětVymazat
  10. aj ja budem tento rok za šprtáčku :DD

    OdpovědětVymazat
  11. ten smoothie jsem chtěla vyzkoušet, ale nakonec z toho nějak sešlo. ale nakonec to stejně vyzkouším... mám na to chuť už teď :D
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  12. Presnedávky som teda moc nemusela popravde mi moc nechutili akurát tie domáce od mami ...a to už ani nevravím o krupicovej kaši tú som vyslovene nemala rada
    http://alicaletko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Máš moc pěknou košili a nehty! :) Si krásná celá! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Smothie - mnam, davam si ho kazdy den po snidani :-) A jestli chces nekam do tepla na dovcu, zvu Te k nam ;-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ps. Proc se muj komentar muze na Tvem blogu objevit az po schvaleni? :-)

    OdpovědětVymazat
  16. such a cute post! The smoothie looks delicious :D

    Come follow my blog hun :)

    OdpovědětVymazat
  17. ahojky :D)
    krásnýý vlasy :D zááváidíímm :D
    ;)

    FOLLOW ME PLEASE !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  18. I loooooooooooove smoothie too!!! How can someone not love it?

    OdpovědětVymazat
  19. Jasne, ze bych si v zari udelala cas :-) Bydlim na na jihu Sardinie...Nemas svuj osobni profil na facebooku, ze bychom se spratelily a mohli vsechno lepe probrat tam :-)

    OdpovědětVymazat
  20. ďakujem za pochvalu ale znova som to zmenila lebo sa mi to nejako nevidelo stejne sa mi páči tvoj blog ja v tom nie som tak dobrá ...mám pocit že tieto technické veci neovládam a furt sa mi nepáči ako ten môj vyzerá ...dokonca aj teraz

    OdpovědětVymazat
  21. Mňam, smoothie bych mohla pořád. A ta košile ti vážně sekne

    OdpovědětVymazat
  22. HELLO ! I AM A GERMAN GIRL AND REALLY LIKE YOUR BLOG EVEN IF I CANT UNDERSTAND IT :D

    xoxo :*

    OdpovědětVymazat
  23. Dievča ty máš krásne vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  24. Smoothie jsem si takiy zamilovala!:-) A máš úžasný vlasy prostě!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©