úterý

She loves You!

 Dnes jsem dostala propustku na pár hodin z práce. Takže mám tady pro Vás pár fotek z mých podvečerních procházek na Máchově jezeře... A já zatím běžím do sprchy, protože mě asi za hodinu čeká Harry Potter. :)

SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Wow! Nádherná fotka, ta prvnííí

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera.. na Macháč bych se chtěla někdy jet taky podívat..

    OdpovědětVymazat
  3. uži si pottera,ja som bola v piatok ,bolo to super

    OdpovědětVymazat
  4. Mácháč je krásný ... teda já ho znám jen z fotek což je docela ostuda, protože nebydlím tak daleko od něj, ale zatím jsem tam nikdy nebyla ... jen projížděla okolo.

    OdpovědětVymazat
  5. AAACH :) užij si Harryho!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. musí to byť paráda takto pri západe slnka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé to je krásný..asi jsem ostuda, ale ještě jsem na Mácháči nikdy nebyla, ale letos se tam určitě chystám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Máchovo jezero jsem snad nikdy neviděla, díky, jsem o něco chytřejší!!!! Harryho závidím, jedu až v srpnu, protože mám kamarády na dovolené!!! :-/ Já to nevydržííím! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé krásný fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. hm, vyzera to tam pekne :) a aky bol Harry?

    OdpovědětVymazat
  11. Mácháč je krsnej! teda i proste super vyfocený!
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. wow...to je nádhera ...závidím ti tú nádheru
    nechceš si to som nou vymeniť
    že by si si skočila na deň za mňa do práce a ja by som si oddýchla v tej krásnej prírode

    PS: moja nová adresa
    dúfam že ma budeš sledovať aj naďalej
    http://alicaletko.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. ty se tak máš :), taky bych chtěla takovou super brigádu. pak dej vědět, jaký byl hp :). já se na něj chystám s přítelem až se vrátí z egypta.

    OdpovědětVymazat
  14. Taky bych brala brigádu v takové přírodě :) A co říkáš na HP? Včera jsem na něm byla a jsem celkem zklamaná :/ ...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©