pátek

Shopping is my obsession

Uběhl necelý měsíc od mých posledních nákupů a já už bych se zase vydala na další várku nákupů. Ale ne, tentokrát udolám nebo snad odolám :D a vydržím ještě týden. Mám slíbeno od maminky, že se vydáme do Drážďan. Jenže s vysokou pravděpodobností pouze na nákup nové helmy na motorku, protože ta nynější je lehce potlouklá. No řekněme, že přes plexisklo mám co dělat, abych viděla na cestu. :D Takže pozor. Na silnici si jezdí vražedkyně 130km/h a přitom nevidí ani před sebe :D.
Ale nebojte. Za poslední měsíc jsem najela jen něco málo přes 300km :) a nesrazila jsem nikoho. Tedy pokud nepočítám chudáčka čmeláčka, kterého jsem si vezla asi 30km na tachometru a když jsem dorazila do cíle, tak mi díky nerovnosti na silnici upadl. A to jsem ho celou dobu pozorovala a dávala pozor, aby se mu něco nestalo.  Takže jsem stejně vražedkyně. Ale za to soucitná! :)

Zpátky k mé chtivosti.... Takže teď už mi jen zbývá přesvědčit mamku a hlavně jejího přítele, že když už budeme v Drážďanech, tak krom helmy bude i životně důležitá koupě oblečení na podzim a zimu, protože jinak v září nepůjdu do školy :D. A basta.
Ha a když už jsem si něco málo vydělala, tak se musím stavit také v ikee (doufám, že to skloňuji dobře :D) pro zrcadlo s rámem, o kterém sním minimálně 2roky :). Tedy dle mých výpočtů mě nákupy v ikee výjdou minimálně na 5tisíc. Jsem nenáročná, viďte :).

SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. No jsi tedy opravdu nenáročná! :D :D kdybych měla nechat pět tisíc v ikee tak si asi slušně zruinuju konto :D

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, já chci taky do Ikei! Viděla jsem tam úžasný obraz a teď lituji toho že jsem ho tam nechala. :(:D Tak příjemné nákupy a ať v Drážďanech nakoupíš to oblečení na podzim a zimu. :) Ale zase by si nemusela do školy, když by sis nic nekoupila. :D

    OdpovědětVymazat
  3. já se jedu dnes podívat jen do Gate, tak jsem zvědavá jestli si něco koupím :D chtěla bych kabelku a boty tak uvidíme :)
    www.nikolalondynova.com

    OdpovědětVymazat
  4. hah, docela nenáročná :D já nikdy nevydržim moc dlouho :D ale tak týden ještě zvládneš :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. jej, ráda bych do ikei:)
    supr šaty!.) a měsíc bez nákupů? to je sakra moooc:D

    OdpovědětVymazat
  6. :D :D :D

    ty vraždkyňa! :D

    a jasné, nové oblečko na jeseń a zimu je predsa nutnosť!

    OdpovědětVymazat
  7. Jistě, jsi nenáročná :D!!! Zrcadlo mám také z Ikei, takové s bílým rámem. A to, že bys nešla do školy bez nového oblečení chápu! :DD Můžu se zeptat, to tu zrcadlovku nosíš na krku nebo v tašce, když jdeš po nákupáku a tak? :) Jen mě to zajímá :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky se chystám do Ike., musim tam nakoupit věci do bytu...kéž bych tam nechala jen 5 tisíc :-D
    Do Drážďan se taky chystám, ale tak cca za 2 týdny. tak budu čekat na nákupní tipy od tebe :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji :) Jinak nemáš náhodou Nikon D3100?

    OdpovědětVymazat
  10. Super!!! Dnes si pro něj jedu! Prosím, je na něm něco, co ti vadí??? :D (promin, že ti to tady zahlcuji)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky si plánuju koupit Nikon D3100, to jsme se sešli :D Prý je bezchybný :)
    Jinak nákupy teplejšího oblečení už taky pomalu plánuju, venku to vypadá, že léto skončilo hnedka, když začlo.
    A IKEA se snad ani neskloňuje ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Tady byl zase někdo nakupovat :D

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní22/7/11 17:42

    Ty modré šaty jsi si vybrala schválně o číslo menší...? ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní22/7/11 20:04

    Spravne cesky by se Ikea sklonovat mela (respektive neni duvod, proc by nemela), ale sama Ikea sve jmeno v Cesku nesklonuje (viz jejich web).

    OdpovědětVymazat
  15. Taky chci vyrazit na nákupy:D

    OdpovědětVymazat
  16. ja chci taky na nakupy:)))
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. симпатичное платье)

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní23/7/11 22:49

    včera jsem zrovna v drážďanech byla..a řeknu ti že tam nic nemaj, rozhodně teda ne nic na podzim/zimu.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©