pondělí

a skirt with a t-shirt? No, it´s a dress! :D I know you aren´t idiots

na blbý xichty jsem opravdu expert :D:D:D
Outfit už jste mohli zaznamenat v článku z IKEA. Nevím, co dodat. Snad jen, že moje nedokonalost je nezměřitelná :D.
šaty H&M, boty H&M, brýle H&M, lak AVON
Jelikož jsem přehnaně aktivní a denně vyfotím více fotek, než by se mi vlezly do dvou článků, uveřejňuji je během dne na svých facebook stránkách TADY . Ale konečně se mi před pár minutami vybily baterie od foťáku :D, takže mám na dnešní podvečer utrum.
Když jsme projížděli s přítelem kolem polí, věděla jsem, že to bude to nejideálnější místo na focení :)... Tedy nejideálnější potom, co mě nechtěl přítel vyfotit v Praze :D. A nakonec jsem s výsledkem spokojená :D. Jediné tři moje fotky (a dvě okolí) vyfocené během tří minut... a to započítávám i naskakování a šplhání zpátky do auta... Nj, co nadělám... Jsem prcek :D.
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. sakra já chci barvu vlasů jako ty :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  2. U vás je tak pekne? u nás je zatiahnuté :/
    tie šaty sú bomba!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta poslední fotka je prostě skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  4. Naopak! Jsi krásná, sluší ti to. Mám ráda barvu tvých vlasǔ! :) jsi neskutečně sympatická!!!

    OdpovědětVymazat
  5. skvelééé fotky! veľmi sa vydarili.. a áno, šaty sú to,.. poznám.)

    OdpovědětVymazat
  6. Love your hair color and the dress is stunning!

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní25/7/11 17:37

    Miluju tvé články, jsi úžasná, ale neměla bys psát nadpisy anglicky, když máš pomalu v každém chybu (chyby)

    OdpovědětVymazat
  8. Libí se mi ten lak na nehty, má stejnou barvu jako to auto:D pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  9. vydarené fotky :) a colorblocking, to ja veľmi môžem :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný, moc ti to sluší! :) Ty šaty jsou správný! A jak se ti hodí i k laku, mazec! :D

    OdpovědětVymazat
  11. super šaty mám je taky ;-) jsou skvělé

    OdpovědětVymazat
  12. tvůj přítel tě pěkně zlobí když tě nechce vyfotit, ty šaty se mi líbí, jsou zajímavý ;)

    a nic si z toho nedělej, taky jsem prcek :D

    OdpovědětVymazat
  13. ja mám takéto šaty v pásikavej verzii :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherná jsi, bezva fotky! Líbí, líbí :)

    OdpovědětVymazat
  15. Miluji takovéto fotky na poli či louce:)

    OdpovědětVymazat
  16. Co od Syoss přesně máš na vlasy?:) Jsi spokojená, neuděláš recenzi?:)

    OdpovědětVymazat
  17. ale Ceadoušku, to určitě tak není. někteří kluci na to prostě nejsou.

    OdpovědětVymazat
  18. kde žiješ?:DDDDD u nás takéto počasie nebolo už večnosť :D

    OdpovědětVymazat
  19. Zavidím to počasí, v šatech jsem tohle léto byla jednou :D

    OdpovědětVymazat
  20. jojo pamatuju si na to jak sme se o tom bavily. jak dlouho spolu už vůbec jste?

    s chlapama je samej problém. moc dobře to znám. a on tě trápí ještě něčím jiným?

    OdpovědětVymazat
  21. na to, ze je to tak narychlo foceny, jsou to vydareny fotky.. :-))

    OdpovědětVymazat
  22. Tie šaty sú podarené :)) a si strašne zlatá :)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. ej.. jako s tím kámošem nebo sám? to doopravdy nemusel :( jak říkám, s mužskýma to je těžký a někdy se chovaj fakt.. hnusně.

    OdpovědětVymazat
  24. Ty šaty jsou krásný a tobě hodně sluší :) !

    OdpovědětVymazat
  25. Super fotky, mě se to líbí :).

    OdpovědětVymazat
  26. Jeden z postů kde ti to nejvíce sluší:*

    OdpovědětVymazat
  27. This dress is beautiful and you too :)
    XoXo
    Annie from
    http://pretaporterbyannie.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. Beautiful photos.

    Thank you for following my blog. Your blog is great, I' m following back

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. neviem, či som to už písala, ale máš úžasnú farbu vlasov:) a fotky sú super ...

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní26/7/11 10:33

    Dobře se xichtíš - ale mi se to líbí. Miluju Tvůj blog, čtu ho KAŽDÝ DEN. Ty šatky Ti ale podle mne zas až tak moc nesluší - ta oranžová sukně je jak soudeček... Jinak super ostré fotky, krásná barevnost...a to počasí jaké tam máte, vám závidím...tady na severní MOravě je HNUSNO...HNUSNO...HNUSNO.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©