úterý

Smaller shopping


food a elle
Nevydržela jsem to a zase jsem jela navečer do města něco si koupit. Asi budu nemocná, protože moje pauzy mezi nákupy se čím dál zkracují. Ani netušíte jak jsem šťastná, když mám jít jenom na obyčejný nákup jídla :D. No neříkala jsem, že jsem nemocná?!
A elle jsem si nemohla odpustit... Zvlášť když v rádiu denně poslouchám hlas Samanthy Jones ze Sex and the City, která říká, že je nové elle se sexy župánkem :D. No kdo by odolal, viďte :D. Navíc jsem měla časopis zadarmo, protože maminčiny body na kartičce z trafiky rychle stoupají. Taky aby ne, když týdně vykouří karton cigaret.

Více fotek a více o tom, co denně dělám naleznete na mé FB stránce TADY

MY FAVOURITE SONG:
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Tu písničku a skupinu miluju!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. máme rovnaký hydratačný krém :)
    inak, máš v izbe perfektný koberec! taký ten americký mäkkučký typ :) naozaj je taký mäkký ako vyzerá? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jojooo, taky se moje pauzy mezi nákupy rapidně zmenšují :D Ale snažím se odolávat...

    OdpovědětVymazat
  4. Z teba je normálne šopaholik! :D
    ..ale tak ja to rada obzerám takéto nákúpové úlovky, takže len tak ďalej!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé :o) a mělas tam i ten župánek? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám vždycky neuvěřitelnou radost i z obyčejného nakupování v Tescu :D To bych si nechala líbit. Elle zdarma :D

    OdpovědětVymazat
  7. páči sa mi ten tvoj "kútik" pod stojan.pekné :)

    OdpovědětVymazat
  8. taky hrozně ráda nakupuju - třeba jenom jídlo! :) myslela sem, že sem divná :D
    moc se mi líbí to zrcadlo! můžu se zeptat, kde si ho koupila??díky :)

    OdpovědětVymazat
  9. to mi pripomína, že som si znova chcela pozrieť sex in the city 2 :D.. (tá Samantha)
    si chorobné závislá na nákupoch. a tvoja mamina na cigaretách. mali by ste svoje závislosti skrotiť! :D:)

    OdpovědětVymazat
  10. taky me láká ten župánek s elle!:D jinak ty žiletky a šampon jsem měla taky:D

    OdpovědětVymazat
  11. Super nákup a teď recenzi!! :D:P

    OdpovědětVymazat
  12. Love your blog! Great pics. I follow You ;)
    Check out my blog ;)

    owlspassion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Já se teď vyhýbám všem obchodům téměř obrovským obloukem, nemám chuť ani nakupovat to jídlo :D Myslím, že mi moje nakupovací období chybí :D

    OdpovědětVymazat
  14. ten tvuj pokoj je krásnej! chci tam taky bydlet!
    a ta písnička je super!

    OdpovědětVymazat
  15. Love the Syoss-products !

    :)

    OdpovědětVymazat
  16. To je super nákup:)Jinak, ten koberec, co máš v pokoji se mi moc líbí:)

    OdpovědětVymazat
  17. :D já ELLE ještě taky nemám, ale musím co nejdřív napravit :D

    OdpovědětVymazat
  18. To mi připomíná ,že bych si taky měla zajít koupit žiletky:D

    OdpovědětVymazat
  19. Elle mě taky láká:)

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní27/7/11 11:56

    tak syoss je asi ta největší drogérková sračka která existuje. přečti si něco o silikonech, sulfátech a parabanech. nechápu kdo si tohle svinstvo může dát na pokožku hlavy. se pak nedivim že máš vlasy takový jaký máš když pominu fakt, že má na tom podíl i příroda.

    OdpovědětVymazat
  21. krém od garnier mám taky a syoss má užasný šampony a kondicionery ;)

    ELLE ještě nemám, ale chci ho :D ale momentálně jsem líná vylést z baráku.

    OdpovědětVymazat
  22. Mně se ta bílá s bílou taky líbí, byla to druhá možnsot u mě :D
    A dík, anu jsem nevěděla, že to tam mám, taky mě to všude děsně otravuje! :D

    OdpovědětVymazat
  23. nové ELLE je úžasné ako vždy ♥ a asi aj ja som už chorá, lebo skutočne mám radosť aj z takých maličkostí ako nový lak na nechty alebo časopis :D kondicionér od syoss mám tiež:)

    OdpovědětVymazat
  24. Mame hodne spolecneho :) Shopaholictvi a stejny fotak :-)

    OdpovědětVymazat
  25. No,to sice jo,ale když já fakt nevim co dělat:D.nebo takle:vim,ale ..buď to nejde,nebo nei s kym..důvody se vždycky najdou:D

    OdpovědětVymazat
  26. Jo, tuhle nemoc moc dobře znám":_D

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Myslím, že trpíme stejnou nemocí :p A pro žiletky se chystám zítra :D I když pochybuji, že zůstane jen u žiletek ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©