čtvrtek

Summer Balsamic Salad

Už delší dobu jsem nepřidala žádný recept. A jelikož si recepty žádáte, mám tady pro Vás recept na snadný letní salát s balzamikovým octem.

Ještě před měsícem bych Vám nalhávala, jak mi balsamikový ocet nechutná a kdejaké nesmysly o tom, že jen tak zelenina není to pravé ořechové pro můj mlsný jazýček. Jenže opak se stal pravdou a už 3týdny se nemohu nabažit tohoto jednoduchého pokrmu. A to nejenom díky čerstvé zelenině, ale také právě kvůli jedinečnému balzamikovému octu. Řekla bych, že naposledy jsem takovýto jednoduchý salát měla v McDonaldu. Bude to asi takový rok zpátky. Od té doby jsem veškeré jednoduché saláty zakápnuté olejem a lehkým octem zavrhla. Ale proč? Možná právě z toho důvodu, že v McDonaldu si nikdy saláty nedávejte!!! Nikdy! :)  Zelenina byla neomytá, salát nahnilý a to nemluvím o zálivce, kterou Vám dají v pytlíčku. Jednoduše v McDonaldu si dávejte jen to nezdravé. A nebo tam nechoďte :). (Jak primitivní, nemyslíte? )

RECEPT:

čínský salát, rajče, kukuřice, okurka, paprika, jarní cibulka, olivy
balzamikový ocet
bazalka, citron na zakápnutí

rajče, okurku, papriku, salát a jarní cibulku (zelenou část) nakrájíme na drobné kousky, přidáme olivy a kukuřici, zakápneme balzamikovým octem a dle chuti dosolíme a přidáme trochu pepře, bazalky a na závěr zakápneme citrónem.
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. Mňam! Kdyby to bylo bez oliv, tak se do toho pustím :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to skvěle a zdravě! někdy to zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  3. Takové letní recepty miluju!

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda jednoduché saláty dochutit timhle octem nebo třeba i lněným olejem nebo tak :) je to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  5. No to já bych si to samozřejmě dělala bez oliv :D ale myslela sem, že bych se pustila do toho na obrázku, kdyby byl bez oliv ;) :D ale sem ráda, že sem tě pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní21/7/11 21:01

    Mně salát v Mc chutná..asi jsi měla zrovna smůlu, ale nemusíš hned všechno odsuzovat..zálivku si na to nedávám, ta mi nechutná.

    OdpovědětVymazat
  7. neodsuzuji. Ale jakmile mě něco zklame napoprvé, tak už se k tomu nevracím. Je to něco jako, když většině dětí znechutí vařenou zeleninu už ve školce.

    OdpovědětVymazat
  8. zas ďalšia chutná vec! :)

    OdpovědětVymazat
  9. olivy sice nejím, ale rozhodně bych to zkusila :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©