sobota

Underwear


Nákupy spodního prádla z předešlého týdne s kamarádkou dopadly dobře :). Přítel byl nad míru spokojený a o to mi šlo :). Proč nekoupit 2 v jednom? Dárek jak pro sebe, tak zároveň pro přítele. Pomalu začínám uvažovat, co mu, tedy respektive sobě pořídím k narozeninám :D. To bude koukat.
SHARE THIS POST

8 komentářů:

  1. Anonymní9/7/11 20:24

    nic moc teda, normální...akorát na tobě nebude sexy asi nic.

    OdpovědětVymazat
  2. Wooow :)) To negližéé je fakt úžasný .... sexy :))

    OdpovědětVymazat
  3. do Vánoc si chci udělat ještě nějméně čtvery nákupy spodního prádla, jelikož nemám skoro nic. též bych ráda nějaké hezké pyžámko, ovšem ne takové ty klasické pyžamové kalhoty a kabátek s límečkem :D to neni moc sexy, viď :D ale kdysi jsem si koupila něco podobného, jako ty, ale bylo to spíše v délce tílka a k tomu jsem si koupila tangáče, ale měla jsem to na sobě jednou, abych se v tom předvedla právě příteli a od té doby to leží ve skříni. nebylo mi to příjemné, spát bych v tom nemohla. ale kdyby to bylo něco kraťáskového, klidně ze saténu, tak klidně. ale nic průhledného. to si ani nemůžu dojít do kuchyně pro sklenici vody, aby mě jeho rodiče v tomhle neviděli :D
    pardon za vyčerpávající komentář.

    OdpovědětVymazat
  4. mne sa páči tá čierna košieľka

    OdpovědětVymazat
  5. Ta černá košilka vypadá fakt moc hezky a sexy.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©