neděle

IKEA changed bedroom

Večer po sestavení věšáku, židle, lampičky, povlečení postele, peřin a polštářků, po položení koberce a po opření zrcadla o zeď jsem Vám vyfotila pokoj. Musím říct, že jsem byla po všem skládání tak utahaná, že jsem nedokázala za celou dobu pochopit, proč mi na stojan k lampičce nepasuje stínidlo. Dokonce mi v tom rupla žárovka :D. No uvidíme. Třeba budu mít jen lampičku bez stínítka :D.
Není nad večeři do postele :). Po čínských nudlích bych se mohla utlouct :D. Taky podle toho vypadám :D.

tak takhle se křtí postel. Někdo otevře šampus, já si dám nudle :D, jak geniální :D. Nemyslíte?
ještě před vybalováním :D
SHARE THIS POST

43 komentářů:

  1. Tvá ložnice je moc hezká, a ty nudle bych si hned dala :)

    OdpovědětVymazat
  2. mnam ty nudle a mas krasnou postel
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nové povlečení pokřtěno nudlema! :-D No aspoň u mě by to tak určitě bylo kdybych je měla jíst hůlkama.Jinak moc pěkné, obzvlášť to zrcadlo...

    OdpovědětVymazat
  4. Asi puknu závistí! Já bych do svého prťatého pokoje ten stojan ani omylem nevešla! :(

    OdpovědětVymazat
  5. Nudle miluju :D A nemůžu se rozhodnout, jestli se mi víc líbí to opřené zrcadlo a nebo ta postel :D

    OdpovědětVymazat
  6. jéééžiiiiš to vypadá krásně!! :D uplně bych tak ted chtěla bejt! :D a to jídlo vypadá taky suprově!

    OdpovědětVymazat
  7. ten vešiak sa mi veľmi páči!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný pokojíček máš! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Jojo, jeho rodiče chtěli, aby začal hrát jako malý, ale on nechtěl, a chtěl až před těmi dvěma roky...

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera ...ten koberec je krásny aj to povlečenie a to zrkadlo no nemám slov

    OdpovědětVymazat
  11. moc se mi líbí tvůj pokoj, na ten koberec jsem kolikrát koukala.. líbí se mi zelený. kamarádka má černý a prý se šíleně vysává :D tak hodně štěstí :D

    a děkuju :) já jsem štastná že přítel neodmlouvá :D

    OdpovědětVymazat
  12. Máš to prenádherne zariadené! : )

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásnej pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  14. krásne útulné a tú posteľ by som brala :) celkovo izbu so šikmou stenou, mne sa to vždy veľmi páčilo ..

    OdpovědětVymazat
  15. Ach milujem IKEU ♥ tvoja izba rázom ožila a tie rezance ... keby nebolo tak neskoro, tak yb som si ich hnedˇ dala, mňam!

    No a ak budú farebné šošovky v tvojej giveaway, tak sa zaručene zapojím. je to skvelá vec ♥

    OdpovědětVymazat
  16. krásna izba, ja sa už tiež chcem sťahovať z tej mojej do väčšej a úplne si to zariadiť po svojom a jednoducho :)
    a ďakujem aj za komentár, ja som tiež veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
  17. :O Bože, tvoja izba je úžasne-skveláááá! :)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. pripada mi to prijemne svetle a vzdusne :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ceadynko klobouk dolů, krásně jsi si vybrala :)

    OdpovědětVymazat
  20. Máš krásný pokoj a zamilovala jsem se do tvého zrcadla :) !

    OdpovědětVymazat
  21. To světlo za postelí je naprosto geniální! :)

    OdpovědětVymazat
  22. super! uplně se to zútulnilo:))

    OdpovědětVymazat
  23. mnam dostala jsem chuť na ty nudle! :D celý pokoj je krásný, a nejvíc se mi líbí ten koberec:)

    OdpovědětVymazat
  24. mnam! dostala jsem chuť na ty nudle! :D a ze všeho nejvíc se mi líbí koberec, ale celý pokoj vypadá moc útulně :)

    OdpovědětVymazat
  25. Anonymní25/7/11 10:11

    Postel v kombinaci s tímto povlečením = dokonalé. Jen...já bych si ho asi před použitím nejdřív vyprala a vyžehlila - z hygienických důvodů. Koberec = super, krásný. Jen jsem taky hodně zvědavá, jak se Ti bude luxovat. Zrcadlo - úžasné, jen.. já bych si ho asi na tu zeď pověsila. No a ještě...kdyby to byl můj pokoj...asi bych jinak rozmístila nábytek, než jak je tam teď...například postel bych si dala čelem ke střešnímu oknu...a vedle, na místo kde je teď ten nový věšák, bych si koupila noční stolek...a z druhé strany dala tu vyšší zásuvkovou komodu, jak tam máš... taky by stěny byly znova v barvě,...např. jako káva latté...a možná bych si dala i barevnější závěsy...a taky koupila novou židli k psacímu stolu...a na zeď bych pověsila obrázek...moc hezké místo k životu. :) A kde máš Tadeáška? :)

    OdpovědětVymazat
  26. židli novou mám a Tadíka mám hned u dveří, protože zatím netuším, kam s ním :), aby mi vše nezničil. Včera mi ho totiž přivezl přítel, byl u něj první měsíc prázdnin, protože jsem byla v práci.

    A musím říct, že tahle kombinace bílé barvy mi vyhovuje. A nemysli si, že jsem neuvažovala o přemalování zdí na kávově hnědou. Ale nakonec z toho sešlo.
    A jak jsi psal/a o umístění postele, tak původně byla pod oknem, ale po několika letech neustálého přestavování pokoje mi vyhovuje na nynějším místě :).

    OdpovědětVymazat
  27. super!:-)
    moc pěkné, bílou zbožňuju a závidím ten "věšák s ramínkama" ááách...(a koberec :D)
    Jen bych asi zvolila jiné umístění nábytku, takhle mi to do sebe moc nejde.Ale vidím, že jsi to psala už přede mnou a to zrcadlo bych si pověsila na zeď :-)

    OdpovědětVymazat
  28. Miluju ikeu a taky je to v mém pokoji vidět :D V nejbližší době chci obrovské zrdcadlo, nad mojí "kosmetickou" skříňku, poličky a stoleček :D a hodně hodně dekorací ;) Jinak k tomu Beverly Hills- můžu ti to jen doporučit, zaujalo mě to protože jsou tam postavy staré jako my, a tak mě to v táhlo do děje, zajímavé problémy které se týkají i nás ;)

    OdpovědětVymazat
  29. ta ložnice je fakt hezká ! ... ale dala bych si ty nudle mnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam ♥

    OdpovědětVymazat
  30. Anonymní26/7/11 10:45

    Re: k Tvému komentáři z 10:15h: Fajn, že máme podobné nápady...kávově hnědá zeď...:) Jo, židličku novou k psacímu stolu máš, už jsem si všimla na novějším spotu :) A tu postel jsem myslela ne DO levého ROHU pod to střešní okno, jako jsi to měla dřív, ale sice čelem k tomu střešnímu oknu, ale postavit jí více do středu té delší zdi, tak, aby se do ní dalo vlézt z obou stran (teda jestli máš na to prostor). Místo dnešního věšáku noční stolek, z druhé strany postele tu šuplatovou komodu a věšák až ke druhé zdi vpravo. Vedle věšáku zrcadlo. Pak, když se točím doprava, je okno se závěsem a pak je psací stůl a ta otevřená police a pak jsou dveře. Jinak se mi Tvůj pokoj moc líbí. Ale být můj, ještě ho víc vylepším a vyladím...:)

    OdpovědětVymazat
  31. no nakonec jsem zjistila, že mi to ideální příjde takto.... na koberci trávím dost času :D (zní to blbě), takže potřebuju světlo

    Pokoj už jsem měla přestavovaný tolikrát, že jsem usoudila, že tohle je to neideálnější řešení. Líp se mi totiž spí a i probouzí

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©