pátek

VIDEO and photos ...She is on vacation

 Počasí je bohužel nepříznivé. Takže moje letní práce na chvíli stagnuje. Vůbec netuším, zda-li jsem dostala volno nebo je to pro mě do konce léta konečná. A tak mám tady pro Vás krátké video a pár fotek z mých podvečerních procházek.
Teď si jdu užívat spánku, protože v práci ho bylo opravdu málo. Tedy pro mě :D. Ale neříkejte mi, že byste nepadali únavou, kdybyste pracovali od desáté hodiny ranní do 3do rána. Věřte, že byste stejně tak jako já měli tendenci spát po celou dobu svého osobního volna, které trvalo denně všehovšudy maximálně 8hodin.
Takže teď mě čeká ten nejdelší spánek.... Dobrou noc (a nebo spíše odpoledne? ) :).
boty CCC, jeany h&m, triko a mikina Gate ... věci z tohoto článku


Abych pravdu řekla, tak i když je mi na procházce krásně, protože mi do uší zní většinou písničky z alba 21 od Adele, je mi tady smutno, protože se tu cítím tak sama. (Řekla bych, že to je odpověď na to, proč v pozadí nahrávky zní píseň Someone like You)
 A i když mi na jednu stranu závidíte místo, na kterém jsem doposud trávila prázdniny, tak jsem na procházce všehovšudy byla vždy tak dvakrát do týdne, protože bych měla potom nižší plat.
A abych nezapomněla... Jednou jsem se málem odhodlala vykoupat. Ale jakmile jsem se přiblížila k vodě, můj exhibicionismus byl v zapomnění. Řeknu Vám, že ta voda byla natolik hnědá (a smradlavá), že i když bylo nad třicet stupňů, chuť osvěžit se byla tatam. A jak jsem hezky rychle přišla, tak jsem taky vzápětí odešla.
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. vyzera to tam ale kraasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. júúú, vyzerá to tam krásne!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj ceady:) kdyz tam pracujes muzu se na neco zeptat? da se tam stanovat a kolik to stoji? koukala sem na stranky ale nic tam nevidim:/ rada bych tam vyrazila... video se mi libi ale smutna pisnicka

    OdpovědětVymazat
  4. kacka:
    Taky, že mi tam smutno bylo.
    Ale abych pravdu řekla, tak Ti neporadím. Já jsem ty tři týdny přebývala na stejném místě, kde jsem pracovala. (takže zadarmo)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky i video! :) Ta poslední fotka je úžasná!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. tá šmykľavka tam je bombastická!!

    OdpovědětVymazat
  7. ta skluzavka !
    perfektní !

    OdpovědětVymazat
  8. aachh jela bych hned :D :/ Ale nemuselo by tam pršet :D a jaktože tam nikde nikdo není? :O :) :D :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta příroda je tam krásná :) Musí být radost tam pracovat :) ..jinak, taky jsem fanda Harryho Pottera :) Knížky čtu pořád dokola :D a filmy si pořád pouštím :D Ale od té sedmičky jsem čekala víc. Jsem z toho celkem zklamaná... co už, no ..Mrzí mě, že to končí.

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to tam rozprávkovo! Užívaj si spánku a načerpaj nových síl, kráska!

    OdpovědětVymazat
  11. aj keď sa teda poriadne narobíš, ale to prostredie stojí za to :) krásne ♥

    OdpovědětVymazat
  12. 12,1 dolaru to stálo Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to tam nádherně!

    OdpovědětVymazat
  14. Taky bych nedělala nic jinýho, než ležela v posteli. A kdybych měla stejnej režim jako ty, celou dobu prospím a budu za to ráda! :D

    OdpovědětVymazat
  15. No máš to tam krásné!

    OdpovědětVymazat
  16. vyzerá to tam fakt krásne :)

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to prostě užasné :) A pak, že se Česko nemá čím chlubit :)
    Máš pravdu, počasí se stále jen kazí..!

    OdpovědětVymazat
  18. Jak se říká, sex je přirozený a patří k životu :D To ojíždění psů, nebyl můj nápad prosím :) To maminka :D Prej to udájně "sklidí" úspěch :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, ďakujem za following, tiež ťa sledujem.
    Tá príroda je krásna a chválim aj výber muziky :)

    www.keepsmilingsouri.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Vyzera to tam tak kludne.. radost tam stravit, v klude niekolko tyzdnov :-) Videa sa mi od teba pacia, aaaj dlhsie by som prijala ;-)

    OdpovědětVymazat
  21. vypadá to tam moc krásné, škoda jenom toho počasí :( (teda aspoň u nás teď pořád prší...)
    Fashion&Chocolate

    OdpovědětVymazat
  22. Pěkné fotky, vypadá to tam moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Anonymní22/7/11 10:39

    Pěknej blog, zajímavý. Musí to tam být moc hezký.

    http://janine.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©