úterý

VIDEO: where I work


Ráda bych Vás provedla chaloupkou (jestli to tak mohu nazývat), ve které strávím většinu prázdnin.
Teď už si jen dobaluji poslední zbytky věcí, které jsem si tam ještě nedovezla. A zítra hurá na motorku směr Máchovo jezero. 
SHARE THIS POST

6 komentářů:

  1. Jé, hezká procházka chaloupkou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůů, před dvěma lety jsem seděla u toho venkovního stolu a houpala se tam na houpačkách!

    OdpovědětVymazat
  3. haha dont understand much but nice blog !! :)

    http://therhythmofmyowndrum.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. mm, vypadá to tam krásně, to bude relaxík :) závidím..

    xx, Sandy

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©