čtvrtek

Walking

Včera jsem si jela na Mácháč pro veškerý zbytek svých věcí od oblečení, přes spacáky až po kolo.
Musím říct, že za tři týdny jsem si tam toho navozila požehnaně. A ačkoli se mi tam hrozně stýskalo po svém stereotypním životě, hned bych se tam vrátila a zase si vyšla na svou podvečerní procházku po pláži. Tohle mi opravdu bude chybět.
mikina a triko GATE, kalhoty a taška H&M, boty CCC, brýle H&M

Já vím, já vím... dnes je se mnou abnormální nuda.. ale necítím se ve své kůži!
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Komu by se po takovém krásném místě nestýskalo ;))Líbí se mi jak ti ladí vlasy s kabelkou!

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to, máš pěknou kabelku a brýle. Na Macháči je fakt pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá naprosto bombasticky!

    OdpovědětVymazat
  4. Tam bych taky chtěla bejt, vypadá to tam pohodově :) a budu se opakovat, ale prostě miluju ty tvoje vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. kráska ;-) muselo to tam byť skvelé, apoň tie večerné prechádzky:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to tam krásně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné miesto! Je to tam úplne fantastické!
    Si veľmi krásna!

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná kabelka, krásná ty, krásné místo. :)

    OdpovědětVymazat
  9. na té poslední fotce ti to ohromně sluší :) Vypadá to tam moc pěkně, nikdy jsem tam nebyla, jinak krásná kabelka, ale nechci se opakovat :D

    OdpovědětVymazat
  10. tvoje vlasy jsou naprosto úžasný! :D!! :) a taky bych brala pláž..:)

    OdpovědětVymazat
  11. dear, you look so pretty! I adore your hair color ;-) the place you live looks so amazing WOW

    I just wanted to thank you very very much for your sweet and inspiring comments. they always turn a HUGE smile on my face, so thank you Ceady

    ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  12. Já tam chci taky! :D. Muselo to tam být krásné, obvzlášť navečer.

    OdpovědětVymazat
  13. na druhej fotke si taka incongnito:))

    OdpovědětVymazat
  14. je tma krásnem,povedlaa by som ,že je to niekde v Kanade :D

    OdpovědětVymazat
  15. pěkné fotky, sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  16. A proc jsi na Machaci vubec zkoncila? Je to tam pekny na relax...Byla jsem tam kdysi na par dni se skolou, ale to uz je let :-) Jinak Ti to moc slusi, ta Tva barva vlasu, ach ach :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, už v náhledu jsem si myslela, že je to z Mácháče:)
    Tam je krásně:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. tenhle typ brýlí ti moc sluší a líbí se mi tvá kabelka!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. jooj, mrzí ma, že sa necítiš vo svojej koži, dúfam, že čoskoro budeš vysmiata a veselá :)))
    nádherné miesto :))

    OdpovědětVymazat
  20. tyjo, pro mě je Mácháč abnormální zlo a kdykoli někdo jenom nadhodí, že bychom tam mohli jet, tak radikálně odpovídám, že už nikdy víc. ale když tak na to koukám, jo, vypadá to tam hezky. všechny moje špatný vzpomínky na pobyt s babičkou a její sestrou by mohly zmizet poměrně rychle, ale pořád se nechci ožrat a pak lovit z vody nějakýho utopence... :P

    OdpovědětVymazat
  21. what a cute outfit! your look great! ♥
    would love it if you checked out my blog-

    http://pinklemonsorbet.blogspot.com/

    Meena xxxxxx

    OdpovědětVymazat
  22. Na té poslední fotce ti to moc sluší! ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©