středa

And Winner is.....

vím, že fotky by dle očekávání měly být z losování, ale tentokrát vás zklamu :D... Jsou z mého líčení :)
Mám tady pro Vás vyhlášení GIVEAWAY, kterou vyhrála.....
Saša
Saše gratuluji :)... A vy netruchlete :). Já do nynějška taky nic nevyhrála :D...
Pro ty, kteří nevyhráli, mám jednu optimističtější zprávu a to, že pro Vás v brzké době chystám další Giveaway. Nechte se překvapit  :)

SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. ÁÁÁÁÁ, díky....!!!!to jsem zvědavá jak si je nasadím:o¨)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji!! Ať si Saša cenu užije a je spokojená. Už vyhrát udělá radost. :)

    OdpovědětVymazat
  3. tak to sem zvědavá, co si pro nás vymyslíš! btw. ty máš můj kupon bornprettystore ve sloupku? :D hehe :D !
    www.NikolaLondýnová.com

    OdpovědětVymazat
  4. Výherkyni moc gratuluju! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. já mám prostě štěstí :D
    z toho si nic nedělej, naši taky nikam nejezdí a jeho rodiče.. to je vyjímka :D
    nějaké fotky přidám zítra ;)

    OdpovědětVymazat
  6. a čo vlastne vyhrala?:D

    OdpovědětVymazat
  7. vypadáš jako panenka:)
    gratuluju!.)

    OdpovědětVymazat
  8. J aime tes photos!!! Tres mimi
    Lysa
    http://www.leblogdelysa.com

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji :)) Btw..tady ti to moc sluší :) - ostatně jako vždy :)


    thepetras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Gratuluji výherci:) Šťastlivec:)
    už se těším na další :)

    OdpovědětVymazat
  11. Vyherkyni moc gratuluji! Urcite je ted moc rada ^^ Tesim se na dalsi giveaway, snad uz konecne neco vyhraju, sakra! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Tady ti to moc sluší, Ceady. Opravdu jako panenka. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©