neděle

Approaching the end...

 Prázdniny se pomalu chýlí ke svému konci. Ani by mě to tolik nemrzelo. I když představa nadcházejícího roku, který zakončím maturitní zkouškou, která nemusí dopadnout zrovna zdárně, není dvakrát růžová. Ale nebudu předbíhat. Jsem strašný nervák a nahnáno mám vždy předem. Takže letos se začnu věnovat józe, abych zahnala stres a nervozitu a naladila se na mírnější vlnu, než-li tu dosavadní cholerickou. ... Pravděpodobně to je jediné řešení.
Druhým by byla marihuana, kterou si stav blaženosti a klidu navazuje řada mých kamarádů. Ale od toho raději ruce pryč. Drogy jsem nebrala a ani brát nebudu. A když už jsem u drog, tak mým dalším předsevzetím do dalšího školního roku bude jasné omezení alkoholu na nulu.  Nejsem pijan, ale jednou za měsíc si pivo s kamarády neodepřu. Takže odteď jen jablečný džus :D.

A co vy, stanovujete si stejně jako já předsevzetí koncem srpna nebo to necháváte až na Silvestr?

dress H&M
P.S.: ta zelená noha není od toho, že bych se snad nemyla! :D Mám na noze výron, takže teď budu muset oželet všechny svoje botičky na platformě.

a můj včerejší oběd :)
Je to nouzový a nejjednodušší jídlo, které se dá vždy udělat, když už doma dojdou zásoby. Aneb jedna čínská polévka a trochu zmražené zeleninu

SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. Předsevzetí si zásadně dávám na konci sprna a nikdy žádný nedodržím :D

    OdpovědětVymazat
  2. škola mi tento rok začíná až 20.září, takže si předsevzetí dám možná až potom :D

    OdpovědětVymazat
  3. vžday si dávám předsevzetí, ale nikdy ho nedodržuju takže:D.. jinakkrásné šaty:)

    OdpovědětVymazat
  4. neboj sa, maturita je nic, pockaj na skuskove na VS :)) nie vazne, maturitu daju vsetkym :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky nechci pít a chci si uržovat hezké sešity :D A ty šaty Ti seknou!

    OdpovědětVymazat
  6. To s tou maturitou máme stejné, mám pocit, že u mě to taky nedopadne moc růžově :-)

    OdpovědětVymazat
  7. oběd vypadá moc dobře :) mňam :P a maturitu dáš levou zadní :) jestli potřebuješ něco do ČJ tak mně písni na maila hasalova1@seznam.cz něco mám ještě v PC :)

    OdpovědětVymazat
  8. tráva .....ˇje menšia droga ako chlast a cigarety tomu ver :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teď jsem si předsevzetí dala hned několik, tak uvidím, jak se mi bude dařit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Předsevzetí si nedávám :D a ten oběd vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Předsevzetí si dávám. :) Příklad, že nebudu nosit netbook do školy aby mě nerozptyloval, že se budu učit a že budu dohánět angličtinu...pít budu až na 18cté narozeniny a ty mám až v lednu. :D Hlavně chci úspěšně složit cambrige zkoušku. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Předsevzetí si dávám jak na začátku školního roku tak na SIlvestra :))

    OdpovědětVymazat
  13. to jsou úžasný šaty! :) Kupovala jsi je teď nebo už dřív?:) Jinak já si taky dávám takovýhle předsevzetí i během roku:D třeba jsem si řekla, že budu jíst zdravě a nbudu jíst nic sladkýho ani pít sladký limonády a každej den budu běhat:D Fakt jsem to dodržovala docela dlouho , ale teď už jsem toho nechala:D

    OdpovědětVymazat
  14. Ale jedno pivo nebo sklenka cervenyho obcas je zdravy :)

    OdpovědětVymazat
  15. Já si předsevzetí dávám tyk na začátku školního roku. A s tou jogou to taky tak mám :-)

    OdpovědětVymazat
  16. krasne šaty ! a tiež maturujem tento rok, tak dakujem za typ na jogu, lebo inak budem asi na praškoch ...a s tym alkoholom mam podobne plany :D


    http://veronikaflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. SOO AMAZING!! love your photos!!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpovědětVymazat
  18. Sluší ti to! Neboj maturita není tak strašlivá, jak o ní učitelé mluví. Jsem nervák taky, ale bylo to absolutně OK.

    OdpovědětVymazat
  19. tiež si dávam predsavzatia, ale či sú splenené, to je už o inom :D veľmi sa mi páčia tvoje šaty:)

    OdpovědětVymazat
  20. ja som mala vcera podobnu veceru, ako ty dnes obed

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám zatím je jedno předsevzetí : UČIT SE, UČIT SE!

    OdpovědětVymazat
  22. já předsevzetí stejně nikdy nedodržím, takže to nemá cenu ;)..ale Tobě držím palce, ať to dokážeš :)
    a jinak to jídlo vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  23. krásný šaty a náhrdelník :)) předsevzetí u mě nemá cenu :)
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. predsavzatia si nedávam :)

    ale musím Ti pochváliť šatky, sú veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  25. ach, mas krasne svetlou plet a sexy saty... vypadas vyborne!

    A na to jidlo mam meeega chut :)

    OdpovědětVymazat
  26. A me predsevzeti... nebyt depresivni a melancholicka pres miru a myslet pozitivne :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©