pondělí

WHAT I WORE

Krom toho, že mi v půl jedenácté večer přeskočilo a tak jsem nafotila tyhle fotky dvou kusů oblečení, které mi už nějakou dobu leží zapomenuté v šatníku, tak jsem absolutně v pohodě :D... Možná za to může ta přemíra cukru nahromaděného v krvi za celý den.

Máte chuť pro mě hlasovat? Jestli ano, tak hlasujte TADY
Byl to od Vás moc hezký vánoční dárek, kdybych vyhrála :)... Když už jsem Vás neotravovala s vánočním datartem, tak mi prosím dejte hlas alespoň tady. Děkuji.
Vaše Ceady



CO MÁM NA SOBĚ?
šaty i boty H&M
SHARE THIS POST

52 komentářů:

  1. opravdu krásné šaty:)

    OdpovědětVymazat
  2. nádherné šaty!!!! :) A ty boty taky! Strašně ti to sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  3. wow, nádherné, úplně na Tebe šité, střih i barva!:-) botičky vypadají taky zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  4. pokiaľ nefotíš o jednej v noci, tak ako ja, tak je fajn :DDD
    krásne šaty :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty boty jsou fakt úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší ti to a já třeba teď po nocích vyrábím články a fotím oblečení :D Jsme na tom stejně :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ty botky se mi mooooc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší, ty šaty jsou fakt krásné a moc ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám podobný šaty :D A v půl jedenácté je to ještě pohoda, když mě to chytne, klidně něco začnu dělat i v jednu ráno :D

    OdpovědětVymazat
  10. super sukně i botky:) sluší ti to;)

    OdpovědětVymazat
  11. ty boty jsou bezva. a díky za tip na ally, zrovna jsem přemejšlela, co si počnu, až dokoukám sedmou řadu zoufalek (na který koukám jen proto, že všechno ostatní jsem už viděla)

    OdpovědětVymazat
  12. ty boty jsou moc hezký a skvěle se hodí k těm šatům!:)

    OdpovědětVymazat
  13. jóó, ty šaty mám celé v té sukňové barvě! jsou bezva!

    OdpovědětVymazat
  14. Krasny outfit, i vlasyk mas dokonce sladeny :D :)

    OdpovědětVymazat
  15. zajímavé :)
    ty botky, ach

    OdpovědětVymazat
  16. Jo taky ma tendenci vždycky kolem půlnoci si začít zkoušet věci, který jsem neměla dlouho na sobě nebo tak, tak tě plně chápu :-D
    Jinak ten outfit se k tobě hodí - dobré sladění barev :)

    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  17. To máš dobrý, že se můžeš fotit takhle večer, já s tim naším domácím osvětlením (nikde nemáme lustr - jen ty kabely s žárovkama - nestihli jsme to ještě dodělat) se fotit nemůžu.... :-DD Ale nápady ty by právě byly vždycky v noci :-D

    http://thepetras.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Pěknej outfit :) a jako vždy krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  19. ty šaty jsou krásnééééé

    OdpovědětVymazat
  20. Na fotkách ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  21. 1. místo - Dárkový poukaz na 200Kč do H&M??? To nic moc teda :D Ale sluší ti to :)))

    OdpovědětVymazat
  22. jojo to máš teda pravdu :))) na nějakej ten šperk či kosmetiku se to v H&M určitě hodí :))) tak já hlásnu ať vyhraješ :))

    OdpovědětVymazat
  23. krásne! tie šaty sú kúzelné, chcem ich :D!

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné šatky i botičky :). Já jsem si přesně tyto skoušela v HaM, ale nakonec jsem vybrala jiné... :)

    OdpovědětVymazat
  25. Máš přenádherné botky. :)

    Nat

    OdpovědětVymazat
  26. veeelmi sa mi pacia tvoje boty :)

    OdpovědětVymazat
  27. Lovely blog and such beautiful photos! You got yourself a new follower :))
    & Merry Christmas, dear!

    XO,
    Lucija
    WLL

    OdpovědětVymazat
  28. úžasné šaty :)a celkově to je strašně krásný outfit ;)

    OdpovědětVymazat
  29. Slusi ti to, moc se mi libi vyber barev, ktere k tobe naprosto sedi :)

    OdpovědětVymazat
  30. šaty su pekne :)
    hoci...
    mne by si sa páčila asi aj v pytli na smeti <3

    OdpovědětVymazat
  31. och, ved avantgardne umenie, haute couture :D
    :)

    OdpovědětVymazat
  32. Love the sandals!
    Nice outfit.
    Kisses

    http://annacoman.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  33. Pěkné a přesto, že je to takové pastelové, sedne ti to :)

    OdpovědětVymazat
  34. Love your shoes! Your hair is amazing! xx

    OdpovědětVymazat
  35. Ty boty miluju a závidim :D

    OdpovědětVymazat
  36. veľmi pekná! :) Idem ťa sledovať! :)

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. krásny outfit, a tie topánky juj stoja za hriech :D

    www.newmaidenlyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  38. i love your shoes and your dress!i love your blog.I wish you wrote in english as well so I could read what you write.:)
    x

    OdpovědětVymazat
  39. Máš tam hlas !! Jsi totiž nádherná :) hlavně tím, že jsi zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  40. opravdu máš krásné boty
    http://mit-svuj-styl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  41. That dress is beautiful ! Also, thank you so much for following me :)
    Happy new year !
    -P.
    Bowtie Diary

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©