pondělí

Baby? No, it´s only abdominal ultrasound

tílko H&M, motorkářské oblečení bering
Jak už jsem psala, ve čtvrtek jsem jela s mamčou na Slovensko na moto sraz. První den jsem měla jet přes celou Českou Republiku a další den ráno nasednout na motorku a jet přímo na místo konání. 

Jenže bohužel mi štěstí nepřálo. Maminka vybrala trasu, která se z velké části táhla po okresních silnicích. Musím říct, že 4hodiny jízdy jenom proto, že nákladních aut je nespočet, je opravdu více než vysilující. 
Náladu mi po cestě zvedl alespoň jeden mladý motorkář, který jel kus cesty vedle mě přesto, že měl tolik příležitostí předjet ty nákladní vozy před námi. Bohužel já se musela držet mamky, která jela v autě přede mnou. (Ano, byla jsem nervní jako pes) Při zastávce na pumpu s námi milý motorkář sjel ze silnice, chvilku si s námi povídal a snažil se mě nabalovat a pak jsme se hezky rozloučili a my s mamkou odjely svým směrem. 
Musím říct, že i když jsem jela na motorce, připadala jsem si jako v sauně. Navíc jsem byla šíleně unavená a tak jsem si jak blbá zpívala, ale asi to nestačilo. 
Největší radost přišla, když jsem vjely na dálnici. Jelikož jsem byla tak unavená, myslela jsem si, že čím rychleji pojedu, tím si naženu čas a alespoň nedojde k tomu, abych usnula na motorce. (No asi bych na motorce neusnula, ale ten pocit únavy mě místo zpomalení donutil přidat. JSEM IDIOT)
A tak jsme se s mamkou rozjely. Sice já měla jet před ní, ale nedala mi možnost předjet ji. A tak jsme bez jakékoli domluvy a zastávky před dálnicí jely za sebou.  Celou dobu jsem to držela na 140km/h. Občas mi mamka ujela (z toho jsem měla největší strach. Že mě nechá někde na dálnici za sebou). 
Potom už si jen pamatuji, že jsem byla v předjížděcím pruhu za ní. A přesto, že přede mnou byla takovou dálku, najednou vidím červená světla od brzd pár metrů před sebou. Hlavou mi projela myšlenka, že je to můj konec, že od této chvíle budu při nejlepším na vozíčku. Ani nevím, jestli jsem stihla podřazovat nebo pořádně brzdit. Bylo to vše tak rychlé a přitom tak zpomalené (nevím jak to popsat, ale ti, co to zažili, tak určitě vědí)
Potom už si jen pamatuji tmu a myšlenku na to, že všechno to byl jen zlý sen. Jenže jakmile jsem otevřela oči, viděla jsem několik desítek metrů před sebou auto a otvírající se dveře, ze kterých vybíhala maminka. Neuvěřitelně jsem brečela.  ( křičela jsem jak malý harant, který potřebuje napít mateřského mléka)
Maminka ke mně běžela jako ve filmu matky ke svému mrtvému dítěti. (Tu scénu bych Vám zfilmovala!)
OTEVŘENÍ NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ
 Vím, že na mě křičela něco v tom smyslu, že všechno bude dobrý, že se nic neděje, že musím rychle pryč ze silnice jinak mě něco srazí. 

Moc síly jsem neměla na to abych se dostala z pod motorky. Levé chodidlo mi vypovědělo službu a záda mě bolela jako kdyby mi je někdo spálil žhavým kovem.  Naštěstí mi přišli na pomoc kamioňáci, kteří ihned přelezli zděné panty (nebo jak to nazvat), nadzvedli motorku a odvedli mě k hraniční zdi mezi pravou a levou stranou dálnice, kde jsem třikrát po sobě omdlela. Potom co jsem byla při vědomí mě odnesli přes dálnici, na parkoviště. Tam jsem si tedy připadala jako atrakce :D. Všichni na mě koukali, všichni se o mě chtěli starat, všude chaos (policisti, dva hasičské vozy, sanitka).Potom už jsem neřešila žádnou bolest. Jen to, že jsem absolutně neschopná, protože rodiče zklamu za každých okolností.  

Nejvíce mě tedy potom děsilo to, že na každém oddělení v nemocnici jsem nechala osmicentimetrový pramen vlasů. /Bylo to z toho, jak mě táhla motorka po dálnici....nedobrovolně ale zadarmo ostříhaná /. Nejhorší ale asi byl peroxid do otevřené rány, kdy mi z hýždí vybírali silniční lišej.  Jo tak to jsem si pobrečela asi ze všeho nejvíc.
Lehčí oděrky, naražená žebra, motání hlavy a pocit zvracení jsem opravdu už potom neřešila


Co se mé nehody týče, ti ukrajinští kamioňáci říkali, že už minimálně hodinu přede mnou sledovali, které auto to nedobrzdí a  vjede do té kolony. A tím šťastlivcem jsem byla já!

POZITIVA:
1)
žiju
2) naštěstí jsem si při první zastávce přendala tank vak z motorky do auta, protože jinak už bych vám nic nevyfotila (takže i můj nikon d3100 je živý)
3) vše se hojí skvěle, takže bych měla mít za měsíc viditelné změny (můj zadek bude zase živý a schopný sezení)
4) jestli jsem měla v nevědomí choutky být voajer, tak byly vyslyšeny :D
5) nebýt nové helmy (S) by mi ta stará (L) zajistila zlomený vaz
6) nebýt moto oblečení a moto bot, tak bych dopadla opravdu špatně. A to jsem se před cestou dohadovala, že chci jet v teniskách


PONAUČENÍ:
nejezdit unavená, nepřeceňovat se a jet si podle sebe (nenechat se tlačit tím druhým)
MÁTE-LI DOTAZY....

SHARE THIS POST

67 komentářů:

  1. Ježiš, chudáku, úplně se mi udělalo špatně! Hlavně ti přeju hodně štěstí v hojení!!!

    OdpovědětVymazat
  2. ježiši kriste. to je hrozný článek, úplně se mi udělalo špatně. díky bohu, že se ti nestalo nic vážnějšího. fuj.

    OdpovědětVymazat
  3. Ceady!!!! :((
    Ach joo:( Je mi to moc líto:( Si skvělej človíček tohle se nemělo stát:/.. Ale hlavně,že si to přežila!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda ! Ten zadek je hrozný, muselo to šíleně bolet ! Doufám že to něak zvládneš :)

    Všechny ty fotky jsou jak z hororu... Jsem ráda že jsi to přežila ! .. Brrr už se na to nemůžu koukat, nebo nikdy nevlezu na silnici...

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiši Ceady, já se lekla, že budeš mít dítě, když jsem viděla ten ultrazvuk. :D

    OdpovědětVymazat
  6. ty koki!!! drz sa a liec sa, myslim na teba :))

    OdpovědětVymazat
  7. Och muj boze! Tak tenhle clanek me opravdu vydesil :( Uzdrav se! Jeste ze to neskoncilo hur.. Urcite to bude zase dobry :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ježiš, to je hrozný! :( Je mi to tak líto, hlavně že jsi živá.. Koukej se hezky uzdravovat..

    OdpovědětVymazat
  9. panebože! muselo to byť hrozné, šťastie že žiješ! dávaj si na seba pozor :)

    OdpovědětVymazat
  10. Panejo, zní to hrůzostrašně, ale naštěstí to odnesl "jen" odřený zadek. Ale že teda pořádně. Jinak ta scéna s maminkou, kterou si popisovala je opravdu jak z filmu, ale nedivím se. Každá máma by tohle udělala.
    Jinak pamatuju si na naší nehodu. Bylo to všechno tak rychlé, ale zároveň pomalé. Jako by se na chvíli zastavil čas. Vjeli jsme do keře a narazili do stromu. Pamatuji, že jak jsme sjeli se silnice, zavřela jsem oči a otevřela je až když se ozvala rána. A když jsem se rozhlédla kolem, viděla jsem oba rodiče v bezvědomí. Nejhorší pocit, který jsem kdy zažila. Naštěstí jsem se setkala s obrovskou ochotou kolemjedoucích, kteří mi nehorázně pomohli. A ještě větší štěstí bylo, že i rodiče byli v pořádku ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Páni Ceady! :O .. aspoň, že se ti nestalo "nic vážného" ! Mám normálně husí kůži. Když si vzpomenu, jak jsem si dneska vesele předjížděla kamiony. Od zítra jezdim vážně opatrně. Nahnala jsi mi strach.

    OdpovědětVymazat
  12. Vyzerá to príšerne ale som neskutočne rada, že si to prežila... Sakra, tie helmy a podobné veci sú skutočne fajn. Želám veľmi skoré uzdravenie! (Celkom ma to vydesilo eh... )

    OdpovědětVymazat
  13. Téda, tak to je fakt smutný, ale hlavní je, že to bereš s humorem. Snad se to bude rychle hojit!

    OdpovědětVymazat
  14. fuha tak to je sila,tak ti prajem aby sa ti to dobre hojilo a dávaj si pozor ...born to be wild :D

    OdpovědětVymazat
  15. To je hrozné!
    Ještě že jsi nám zůstala naživu a "celá"!

    OdpovědětVymazat
  16. wow, tak to teda je hustý, hlavně, že to dobře dopadlo!

    OdpovědětVymazat
  17. Ježiš!! :O motorky jsou zlo! je mi to hrozně líto, ale hlavně že žiješ!!

    OdpovědětVymazat
  18. děláš si srandu? leze mi tu mráz po zádech! máš moc velký štěstí! díkybohu
    a ten pocit, když se všechno odehraje rychle, ale přijde ti to zpomalený znám... jednou jsme jeli na raftech v Nepálu a.. no to by bylo na dlouho!
    hlavně, že se ti nic vážného nestalo! :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ou panebože.. Já to říkám pořád, že motorkáří jsou sebevrazi! Ještě že ty mělas štěstí.. Wow nechtěla bych mít sedřenej zadek a vyrvaný vlasy, panebože.. Úplně mě mrazí z toho..

    OdpovědětVymazat
  20. oh môj bože, keď som si to čítala, mala som až zimomriavky...
    som rada, že si živá, celá, zdravá ešte len budeš a vlasy dorastú, neboj :)

    OdpovědětVymazat
  21. No tak to je děs!!! Tak to sem ráda, že se ti nic nestalo, tohle už není žádná sranda! Tak hlavně přeju hodně štěstí, ať se brzo zhojíš!!!! Sem ráda, že jsi v pořádku. Já pořád říkám, že motorky nejsou nic dobrého, nic proti tobě samozřejmě, ale motorek se prostě bojím, po kamionech je to pro mě to nejhorší na silnici.

    OdpovědětVymazat
  22. Bože, to vypadá ošklivě, ještě, že seš "jen" odřená a nic horšího :) Přeju ještě jednou brzký uzdravení.... z te fotyk to nevypada pekne .. :)

    OdpovědětVymazat
  23. Mám normálně husí kůži. Ale jsem ráda, že se Ti nic "horšího" nestalo. Tak teď jen doufat, ať se to rychle hojí :)

    OdpovědětVymazat
  24. Ještě že jsi z toho takhle vyvázla!

    OdpovědětVymazat
  25. Celý článek mě mrazilo, husí kůže jak má být.
    Ta pozitiva jsi napsala trefně a hlavně k prvnímu opravdu moc, moc, moc gratuluju!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  26. boze, ja som ani nedychala, ked som to citala. dufam, ze sa ti ten zadok co najskor zahoji

    OdpovědětVymazat
  27. inak...to teraz budes mesiac len stat a lezat? dufam, ze sa ti to coskoro zahoji

    OdpovědětVymazat
  28. uf uf velmi neprijemne, prajem skore uzdravenie!

    OdpovědětVymazat
  29. tyjo.. jsem rada ze jsi v poradku! a ten pocit, jak je vsecko najednou zpomalene a cloveku hlavou prolitne tisic veci znam- stalo se mi to, kdyz jsem jednou po hlave prelitla koni pres hlavu a ritila se k zemi- najednou mi hlavou prolitlo tolik veci a tolik myslenek a uplne zpomalene jsem videla, jak se ta zeme priblizuje.. drzim palce, at je ti brzy lip..

    OdpovědětVymazat
  30. :( bože. Vážne si mala šťastie, že to nie je nič horšie! aj keď toto je viac než dosť.

    OdpovědětVymazat
  31. Promiň, až teď jsem si přečetla, že si měla bouračku. To je děsný! jsem ráda, že si živá!!
    Btw: Ten sex bych měsíc klidně oželela, já ho před pár dny měla poprvé a nic moc teda. :D
    A ještě se jednou omlovám, že jsem si ten článek nepřečetla hned celý.

    OdpovědětVymazat
  32. Ježiši to je hrozný ! :( Uzdrav se co nejdřív !

    OdpovědětVymazat
  33. Evičko ty jsi normální blázen :-( to mě moc mrzí co se ti stalo, snad se z toho co nejdříve dostaneš :-) já se těch motorek bojím, proto jsem si udělala řidičák až na auto...budu držet palce at jsi co nejdřív ok :-)

    OdpovědětVymazat
  34. chudáku:X
    je mi tě strašně líto, nechtěla bych to zažít.
    rychle se uzdrav )

    OdpovědětVymazat
  35. ježiši to je strašný, brrr.. já už v životě na motorku nevlezu. malinká.. hlavně že jsi v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  36. Viem o čom hovoríš...je to niečo strašne tie chvíle keď si myslíš že už je koniec ...a tie myšlienky v hlave ...som rada že si ok a v poriadku ...určite to bol hrozný a stresujúci zážitok ...pamätám sa že pred pár rokmi sme so známymi v noci na ceste dostali šmik ...jediné čo si pamätám bolo že sme nekontrolovatelne leteli ani neviem kam ..a moje myšlienky boli jedine na to že mamka to neprežije ak sa mi ničo stane ...zastavili sme až niekde na veľkej lúke ...hlavne že si ok ..dúfam že nemáš nič zlomené alebo pomliaždené ...rany na tele sa zahoja ...no človek to má ešte dosť dlho v pamäti ...a zakorenené v psychike ...držím palce

    OdpovědětVymazat
  37. Pen bože nemám slov. Děkuj, že jsi celá a vyvázla jsi. Držím palce s brzkým uzdravením!!!

    OdpovědětVymazat
  38. Au au au au au!! Připomíná mi to trochu můj pád v zimě na prkně, kdy jsem ale aspoň neměla nic odřenýho (a nebýt helmy a asi i páteřáku, jsem invalida)...

    OdpovědětVymazat
  39. jo jo ...občas ...raz za uhorský rok napíšem aj nejaký recept až sa mi to pekne podarí odfotiť :)
    potom sa ozvy či chutilo ...

    OdpovědětVymazat
  40. ježiš to je příšerný...já se motorek hrozně bojím, nikdy jsem na žádnou nesedla a ani nesednu;) ale hlavně že jsi naživu! chuděrko:(

    OdpovědětVymazat
  41. to mě moc mrzí, co se ti stalo :( snad se ti to všechno brzy uzdraví a budeš zcela v pořádku. pro příště asi ponaučení, že není dobré sedat na motorku unavená. to asi nebyl nejlepší nápad, že? ... motorky jsou nebezpečné, zcela jim nevěřím. jela jsem jen několikrát s kamarádem, bylo super, ale tak silnou motorku bych nechtěla. jen toho scootera :) tak se brzy dej dohromady a buď na sebe opatrná!

    OdpovědětVymazat
  42. Ceady, brzo se uzdrav, koukám, žes toho zažila hodně :( já taky bourala na motorce a měla sem z toho 2 týdny v háji kotník a pajdala sem po berlách.. ale aspon sem si sedla.. dostaň se z toho a určitě nepřestaň jezdit! Já po té havárce už na motorku nesedla a někdy toho lituju, ale nepřekonám se..:( tak hodně štěstí se vším!!:)

    OdpovědětVymazat
  43. :( :( Máš opravdu štěstí, že jsi živá...Hrozné to jen číst, natož si to zažít :( Buď na sebe opatrná, kočeno!!!

    OdpovědětVymazat
  44. To je mi moc líto. Aspoň, že se nestalo nic vážnějšího. Přeju brzké uzdravení!

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  45. a někdo se diví, proč nenávidím motorky. Brzo se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  46. To je mi líto!:( taky sem zažila bouračku ale jen v autě a pouze sem si natrhla pusu, tak Ti přeju brzé uzdravení:)

    OdpovědětVymazat
  47. jj evy ta holčina má taky francouzského buldočka :-) ale má asi holčičku..jsou to zlatý psy :-) a k barče by se hodil ;-)

    OdpovědětVymazat
  48. Chudáku. :( Fakt se brzy uzdrav, ještě že si měla tu helmu! Vůbec si tohle nedovedu představit, je to strašný, ale je fakt, že to mohlo být opravdu horší. Já motorky ráda nemám a asi bych na ni nikdy nesedla, ještě když čtu tohle. Ještě, že tu jsi s námi!!!!!

    OdpovědětVymazat
  49. to jo, chudáku, tak hlavně at si brzo v pohodě =)

    OdpovědětVymazat
  50. proto jsem motorku prodala

    OdpovědětVymazat
  51. dúfam, že sa čím skôr uzdravíš, mala som zvláštny pocit už len pri čítaní postu, ozaj mi je to ľúto ... skoro sa daj do poriadku :)

    OdpovědětVymazat
  52. Strašné to číst ! Já motorky nemám ráda,mám blízkého člověka,který se vyboural a málem přišel o život,ale díky bohu nepřišel a ty taky ne,buď šťastná,že žiješ a přeji brzké uzdravení :)!

    OdpovědětVymazat
  53. Anonymní23/8/11 08:49

    Ahoj,

    je smutný co se ti stalo, ale snad tě to do budoucna odradí od takový nezodpovědosti, že už nebudeš podceňovat únavu a nebudeš ohrožovat sebe ani ostatní. Možná to tak zní, ale nemyslím to špatně, jsi sotva dospělá, tak se na silnici nepřeceňuj a neblbni.

    OdpovědětVymazat
  54. Zlato...hlavně že jsi živá! Já jsem taky jednou bourala na motorce, sice ne v takové rychlosti, ale napralo to do mě auto, nedalo mi přednost. Takže tě naprosto chápu a vím, jaký "zpomalený film" myslíš. Hlavně se brzy uzdrav ;)

    OdpovědětVymazat
  55. Anonymní:
    neberu to nijak zle. Obzvlášť, když přesně vím, v čem jsem udělala chybu.

    OdpovědětVymazat
  56. tak to je sila! doufam, ze budes brzy OK!

    OdpovědětVymazat
  57. Ceady máme stejný názor k tomu,co jsi mi psala na blog,proč toho zkrátka nevyužít :)

    OdpovědětVymazat
  58. Uff.. tyjo, taťka má motorku a já často jezdím s ním, takže si to trochu dovedu představit a musím říct, že z tvého vyprávění mi zatrnulo.. Ale jsi silná a jsem ráda, že to dopadlo ještě takhle :)!!

    OdpovědětVymazat
  59. ach bože...strašné...každopádne-prajem rýchle uzdravenie

    OdpovědětVymazat
  60. Já jsem se úplně vyděsila, když si v pátek napsala na facebook že jsi se vrátila z nemocnice! Jsem ráda, že jsi v pořádku a pomale se zotavuješ :) Musel to být příšerný zážitek, tak přeji hodně šťastného jezdění do budoucna :)

    OdpovědětVymazat
  61. jezisi to je hrozný :( mělas štěstí v neštěstí ... přeju ať je ti co nejrychleji líp! :)

    OdpovědětVymazat
  62. Anonymní23/8/11 19:20

    Ja trochu nechapu tvoji mamu, ze tohle vubec dovolila... Na ridicaku ti jeste nezaschla barva, jsi absolutne bez zkusenosti a pusti te na takovou streku. Nejen ze ses mohla zabit, ale mohlas zabit i lidi kolem sebe. Ceady, dospej trochu a vem si z tohodle ponauceni.
    A brzo se uzdrav! :-)

    OdpovědětVymazat
  63. na motorce jsem usinala jednou a bylo to hrozny, i kdyz jsem byla jen spolujezdec... od ty doby jsem na to nesedla, zlaty auto!!!
    Bud rada, ze to skoncilo jen s par odreninama, to se rychle zahoji, mohlo to dopadnout mnohem hur ;) hlavne, ze ses poucila a my se o tebe pro priste uz nemusime bat :)

    OdpovědětVymazat
  64. Ježiš, fuj...úplně mi běhá mráz po zádech...a proto mě v životě nikdo na motorku nedostane...Tak snad se z toho brzo dostaneš :)

    OdpovědětVymazat
  65. Jezisikriste, to je tvuj zadek? No hlavne zes to prezila a i se mi zdas s tim takova srovnana. Urcite te to od dalsiho jezdeni neodradi, vid?:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©