sobota

Beauty

Máte svou oblíbenou kosmetiku nebo stále hledáte ty pravé produkty se kterými budete spokojeni?  Jestli ano, tak mám pro vás snad milou novinu.
Rozhodla jsem se, že se tady na blogu ve větší míře zaměřím na recenze, které Vám v rozhodování snad trochu pomohou. Sama totiž stále hledám to pravé a díky sepsaným recenzím si alespoň v budoucnu vzpomenu co vložit nebo nevložit (viz recenze na Syoss) do nákupního košíku.
Doufám, že Vás tato zpráva nijak více nezklamala a snad některé potěšila.

P.S.: Dosavadní články o kosmetice naleznete v rubrice BEAUTY

SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. ako to že máš aj obočko ryšavé!?...to je jeba!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Mám veľmi rada recenzie, ale potom keď čítam kladné recenzie tak si to hneď idem kúpiť a tak zistím že mám doma plno zbytočností :D:D:D


    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. nmeviem :)svetlohnedé zvyknú mať,ved pišem že smai páči:)

    OdpovědětVymazat
  4. na takové články se moc těším :) a se syosem jsem taky nebyla spokojená :-\

    OdpovědětVymazat
  5. Na recenze se těšim :) A moc Ti to sluší, kočko ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Recenze miluji a také stále hledám to pravé, takže jsem za to vděčná! :) Už se těším!!!

    OdpovědětVymazat
  7. áá máš super blog!:) Jdu Tě sledovat ! :))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší, takhle zvýrazněné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak to som zvedavá,už sa teším! :)

    OdpovědětVymazat
  10. recenze mám moc ráda, takže se na ně moc těším. mimochodem, moc ti to sluší takhle namalovaná :)

    OdpovědětVymazat
  11. super rozhodnutie, na recenzie sa tesim :)

    OdpovědětVymazat
  12. já mám recenze moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Recenze ...to je dobrá věc! :)
    K Syossu. Moc mě to tedy neuchvátilo a já osobně od této značky nic nemám. Ale podle mě, mají hodně dobré laky na vlasy:))

    OdpovědětVymazat
  14. Nene, jdu teprve do druháku ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky tobě jsem objevila Aknecolor, díky!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Thanks for the comment on my blog :)

    I loveee your hair <3

    http://iamsokitty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní27/8/11 18:26

    Ahoj, chtěla bych se s tebou podělit o zkušenost ohledně vlasů. Mám úplně (ale úplně) stejnou strukturu vlasů jako a celkově je máme kromě barvy totožné. taky si je žehlím a ani po vyžehlení nikdy nevypadaly uhlazeně, ani se moc neleskly, prostě vypadaly suché a zničené. Zkusila jsem toho už dost od drogérky až po profesionální kosmetiku. Ale objevila jsem masku Oil nutritive od Gliss Kur a zázrak! Konzistenci má jako opravdové máslo (na 3. místě v ingrediencích je jakési speciální máslo + obsahuje 7 olejů), má se nechat působit 1 minutu, ale to mi nepřijde jako dostatečné tak to nechávám do délek (od uší dolů) 10 minut a vlasy jsou jako vyměné. Opravdu ti doporučuju to zkusit. Jestli už jis zkoušela, tak se omlouvám, ale chtěla jsem se o to s tebou podělit:))

    OdpovědětVymazat
  18. Super :-)

    Mimochodem, na tvém blogu jsem asi podruhé a musím se říct, že jsi hrozně sympatická :) a máš nádherný vlasy ;))

    OdpovědětVymazat
  19. Anonymní:
    děkuji za radu :) Musím říct, že zkušenosti mám jen se řadou na suché vlasy od Gliss Kur (kromě této masky) . Takže při první příležitosti naběhnu do obchodu a vrátím se k těmto výrobkům a dám vědět, zda-li i já budu mít hezčí vlasy :)
    Děkuju

    OdpovědětVymazat
  20. Anonymní27/8/11 19:37

    Doufám, že budeš mít podobnou zkušenost jako já:) Jinak ta maska stojí v Rossmanovi normálně 129lč, ale často je na ní akce za 99kč :) Já jsem jí kupovala na základě zkušeností lidí z fóra dlouhevlasy.cz, tam si dost vychvalují i ten bezoplachový sprej oil nutritive tak ten zkusím taky:)

    OdpovědětVymazat
  21. právě s tím sprejem mám opravdu kladné zkušenosti. Takže ten Ti zase doporučím já. Ale už delší dobu ho nepoužívám. Nejprve nebyly peníze a potom jsem dostala jiný a byla vděčná

    OdpovědětVymazat
  22. Ty vlasy, banebože...to snad není pravda:D Okamžitě přebarvit nebo umřu závistí:D Takové vlasy sem vždycky chtěla, ale jako plavovláska sem od toho celkem daleko...Proč někdo musí používat barvu a někomu tak nádherné vlasy rostou samy...

    OdpovědětVymazat
  23. Recenzie sú najlepšie, pretože je to naozaj doporučené :-)

    angienikollfashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. Love your blog!

    Follow me if you like my blog and let me know it!
    I'll follow you back. :)
    zizi
    www.zizibloom.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Recenze mám moc ráda, těším se :) A jinak - jsi strašně krásná!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©