úterý

bornprettystore



Nedávno jsem si objednala z bornprettystore tuhle razítkovací sadu. A jelikož o ní už všichni delší dobu mluvíte, říkala jsem si, že bych ji mohla taky vyzkoušet.
Video je jen poznávací. Tedy co v balení naleznete. A v hlavní roli Vám vše představí můj roztomiloučký Tadeášek, který musí vše obhlídnout ještě před paničkou, jestli je vše v naprostém pořádku.
Tak uvidíme jestli s ní budu spokojená nebo ne. Nehty si sice lakuju, ale na přehnané "serespetičky" dvakrát nejsem :D...




kdyby to vyšlo, tak by tam byla kytička :D... (dole uprostřed... ne ta tečka nahoře :D)
Jen tedy netuším, jak to dostat na nehty. Nebojte, ochranou folii jsem sloupla a podle návodu taky postupuju, ale ne a ne se "obrázek" otisknout na tiskátko. :D
Párkrát už se mi povedlo na tiskátko přenést část obrázku, ale víc nic :D.... Ale třeba nebude chyba ve mně :D.... Jednoduše je to šunt :D, protože na videu to jde všem tak hezky  a  já jsem to tedy po 7minutách patlání vzdala :D
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. zkus si vzít pilníček a razítko trochu opilovat.. tím, že se zdrsní povrch to pak většinou jde.. nebo zkus jiný lak na nehty! :) U mě to ale poprvé bylo tou folií, takže to jsi dobrá, že na tu jsi už přišla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky nevím, jestli je chyba ve mně nebo v tom razítku. Ale taky mi to nejde, ani kámošce co to má. :(

    OdpovědětVymazat
  3. jo ja som sa dosť dlho trápila kým som sa to naučila ...takže trpezlivosť a pak to bude super

    OdpovědětVymazat
  4. musíš mít fakt hustý lak na nehty.. a taky musíš pracovat hodně rychle. časem dostaneš ten grif(gryf?) a půjde to :)

    OdpovědětVymazat
  5. no a já jsem si to chtěla koupit! a když vám to tolika nejde, tak na to kašlu.. já na to tu trpělivost mít určitě nebudu :D
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní23/8/11 17:14

    Kup si kvalitní laky (třeba Konad), jinak to nepůjde :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem s tím zápasila, ale po pár marných pokusech se povedlo ;).. Chce to trpělivost...

    OdpovědětVymazat
  8. Zkus se poradnejc podivat, me to taky neslo... jenze ty placicky mely folie 2 :D ...a ale ta druhá bylo skoro neviditelná :)

    OdpovědětVymazat
  9. to opravdu nevím, ale vypadá to dobře. Taky bych mohla zkusit:)

    OdpovědětVymazat
  10. vezmeš lak a překryješt to přes ten vzor co chceš,vezmeš stěrku a tou to pořádně setřeš (pak ti hezký vyleze ten vzor) a poté vezmeš houbičku,přiložíš,na houbičce se ti objeví obrázek a přiložíš to z boku k nehtu odkud to chceš mít a pevně to jakoby přehoupneš přes nehet s prava do leva nebo naopak :D a to je celé

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se s razítkama z Rossmanna stalo, že na nich po té jedné folii byla ještě jedna. Vůbec ale nebyla vidět. Taky mi to původně na ten nehet nešlo, a nechápala jsem, co na tom tak jednoduchém procesu můžu dělat špatně. Pak jsem tou placičkou ale náhodou o něco šoupla a ta neviditelná folie se na tom místě nařasila a bylo jasno.

    Takže moje rada je přejet po destičce v místě, kde nejsou obrázky pilníčkem nebo špičkou nehtu. Třeba se tam taky ještě nenápadně schovává jedna folie :D

    OdpovědětVymazat
  12. haha tak na to bych rozhodně neměla trpělivost, jsem ráda když si nehty nalakuju, už to je pro mě nadlidský výkon :D

    OdpovědětVymazat
  13. tiez s tym nemam dobre skusenosti :(

    OdpovědětVymazat
  14. HAH :D to je super! a třeba to bude lakem..

    OdpovědětVymazat
  15. To je pěkný :) Jsem tvůj čtenář.Máš krásný blog. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Mám to doma,akorát od jiné značky a úplně to miluju :DD

    OdpovědětVymazat
  17. ešte som sa s tým nestretla, ale vyzerá to super :) nabudúce už budeš mať prax, tak tam bude aj kytička :)

    OdpovědětVymazat
  18. :-) tak hodně štěstí, určitě se to časem povede. :)

    OdpovědětVymazat
  19. to bych ani nezkoušela, mám ráda jednoduchost, nějaké kytičky bych si na nehty nedávala :)
    p.s. pořád musím myslet na tu tvou nehodu, je mi z toho úzko když si to představím :/

    OdpovědětVymazat
  20. HEJ, JÁ SI TEĎ NEJSEM JISTÁ, ALE ASI JSEM NESLOUPLA TU FOLII JAK NA TO TAK KOUKÁM :D zítra to prozkoumám, teď sladké sny. :D:)

    OdpovědětVymazat
  21. tak jako tak, bych na to asi neměla nervy :D

    OdpovědětVymazat
  22. Musíš to dělat fakt rychle, no:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©