středa

End of summer

Léto je u konce :). A tak bych se s ním chtěla rozloučit náhodně vybranými fotkami z posledních dvou měsíců :). Přede mnou je jeden rozhodující rok mého života, který zakončím maturitou.... Nevím, jestli zdárně. A právě proto je tento rok tolik důležitý. 
Přesto doufám, že budu aktivní v psaní článků jako doposud. 
Nejenom, že mám nahnáno z angličtiny nebo snad matiky (stále netuším, co je menší zlo). Ale nedávno mi vyhodila ředitelka kvůli antipatiím profesora, který mě učí dva maturitní předměty.  Takže mě od zítřka do úterý čeká  před školou stávka. Chjo. Jak ráda bych "zasedla" do lavic a začala na sobě makat. (tedy na druhou stranu mi stání před školou vyhovuje, protože není potřeba sedět. Čehož ještě nejsem  od úrazu schopna)

SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. Maturita je tralala. Podívej na ty zástupy blbců, co ji taky mají. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. ta stará maturita by mě tolik neděsila, ale trochu mám nahnáno z té státní

    OdpovědětVymazat
  3. kásné fotky, přeju hodně štěstí s maturitou!:) To mě čeká teprv prvák-nová škola, docela se bojim:D

    OdpovědětVymazat
  4. koukni na stránky nový maturity ;)) zkusila jsem to a češtinu i ajinu bych udělala :D taky jsem si řikala že se na ní netěším ale myslím že to bude v pohodě ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky, přeju hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Maturita bude hračka, uvidíš ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Státní je nahovno, že to tak musím říct - přítel ji letos dělal. Ale zvládl to, zvládneš to taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. to ružové auto je ppč :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásný fotky ;)

    jinak budu ti držet palce, maturitu určitě zvládneš, stejně jako skoro všichni :) i když já jdu teprv do třetáku taky se už bojím :D

    ty pořád nemůžeš sedět? :( maláá..

    OdpovědětVymazat
  10. a na jakou školu chodíš ceady? :)

    OdpovědětVymazat
  11. já už jsem totiž něco málo o tom problému s tím učitelem četla.. a přijde mi to dost hrozný od něj. nechtěla bych bejt v tvý situaci :-/ :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezké fotky. :) Maturitu určitě zvládneš, si šikovná. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Maturitu zmákneš levou zadní, není to tak strašný jak se povídá! ;) a přeju úspěšnou stávku! ;) :D

    OdpovědětVymazat
  14. Ani nepochybuju o tom, že bys tu maturitu nezvládla :) já doufám že se maturitě z matiky příští rok vyhnu, jestli ne, tak půjdu asi k lopatě :(

    OdpovědětVymazat
  15. Me na te statni prijde nejhorsi, ze nevime, do ceho jdeme. U te stare, na kterou nas mimochodem skola (alespon v mem pripade osmileteho gymnazia) pripravovala 8 let, se to proste vedelo, bylo to zavedeny...

    OdpovědětVymazat
  16. No ono nikdo moc asi nevi, jak to bude, protoze se to porad vsechno meni- treba pocet predmetu, ani ted sama nevim, jestli budou ty statni dva nebo tri... ?

    OdpovědětVymazat
  17. ja si ho ešte užívam tri dni. aj keď to už leto nie je, ale aj tak :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©