čtvrtek

Everybody's Gotta Learn Sometimes

Jelikož je mým nejoblíbenějším filmem "Věčný svit neposkvrněné mysli", nemůžu si odepřít ustavičné poslouchání ústředních melodií, které zazněly v tomto snímku. Miluju tu hudbu!
A jaký je Vás oblíbený film?


SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. to je úplne prekrásny film!

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten neznám, dík za typ až se budu nudit, stáhnu ;)

    OdpovědětVymazat
  3. film jsem neviděla, ale ty vlasy jsou strašné :D ale pokud říkáš, že je super, tak se podívám :)
    www.nikolalondynova.com
    (giveaway!)

    OdpovědětVymazat
  4. práve tento!!!!!!!!!!!! úplne ho milujem. krásny je

    OdpovědětVymazat
  5. nevidela som ho, ale čo nie je, môže byť? :)

    OdpovědětVymazat
  6. to je nádhernej film a můj oblíbený je Pevné pouto ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Každou chvíli se to mění, jsem radši na seriály :D Momentálně ale Lolita. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tenhle neznám :) Já Ti ani nevím, který mám já nejraději...asi Pelíšky :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©