středa

Gifts for me

Jak už jsem psala, v pondělí mi přišel balíček, který jsem si objednala na eGifts.cz, kde najdete mnoho skvělých dárků, ať už na narozeniny svým blízkým, ale také pro sebe samotné (jako já tyto hodinky).
A jelikož už delší dobu sháním jednoduché a přitom stylové hodinky za nižší cenu, neváhala jsem a teď jsou moje :).

A jakmile ochutnám čaje, tak Vám napíšu jaké jsou. Ale jelikož dávám přednost všem čajům kromě černého a většiny ovocných, jsem si jista, že tento bude patřit k těm mým oblíbeným (tedy už podle toho složení).
No nebudu vše co si pořídím vychvalovat do nebes. Ale kdo si pořídí něco, co by se mu nelíbilo, viďte.



Miluju jednoduchost a právě tyhle hodinky jednoduché jsou :)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. vubec by mě nenapadlo, že jsou to čaje:D vypadá to krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hodinky jsou parádní, jen si nedokážu vybrat barvu.. Hodily by se mi všechny! :))

    OdpovědětVymazat
  3. páni, ty čaje jsou fakt krásný :))
    na hodinky teda vůbec nejsem, nesnáším je :D ale líbí se mi že jsou jednoduchý.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty hodinky vypadají suprově a čajíčky jsou vzhledově krásné, určitě i dobře chutnají:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som úúplne čajíčková to by bolo pre mňa..a hodinky sú krásne

    OdpovědětVymazat
  6. Ty čaje jsou úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  7. super lak, krásné hodinky:)

    OdpovědětVymazat
  8. tie čajíky sú krásne

    OdpovědětVymazat
  9. aké čajíky ♥ a tie hodinky sú ozaj pekné :)

    OdpovědětVymazat
  10. To je fakt suprový.. :-DD

    OdpovědětVymazat
  11. Ty hodinky sou vážně něco!

    OdpovědětVymazat
  12. hodinky na ruce vypadají krásně :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©