úterý

GIVEAWAY

Mám tady pro Vás slibovanou Giveaway.
Ráda bych Vám tímto poděkovala za to, že už je vás tady 700. A mimo to všem poděkovala za vaše moc milé komentáře. Kdyby vlídná slova léčila, tak už sedím na bobové dráze.
 Ale teď zpátky do minulosti...Pamatuji se, kdy jsem byla šťastná za prvních 17čtenářů. A najednou už je Vás tu tolik. Vím, že pro řadu bloggerů je to nicotná hodnota. Ale já jsem za ni moc ráda.
A tak jako děláte radost vy mně, udělám snad touto giveaway radost i já Vám.
A co pro Vás vlastně mám? Jde o kraťasy značky Overjoy.cz. Vybrala jsem pro Vás tenhle typ. Doufám, že se Vám zalíbí.

PODMÍNKY

1.) být mým followerem pomocí síť přátel GOOGLE
2.) dát "líbí se mi" na FaceBooku overjoy TADY
3.) vyberte si světlé nebo tmavé
4.) email
SHARE THIS POST

75 komentářů:

  1. Světlé prosím! Máš výborný vkus, jsou super:) A rychle se uzdrav, držím ti palečky. Včera jsem měla u čtení tvýho článku normálně husí kůži:(

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. sleduju tě od samého začátku, kdy jsi měla myslim nějakých 30 followers možná i míň! :D
    a líbí se mi ty světlé, moc! :)
    thenikol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Uplně tě chápu s tím počtem sledovaných, já jich mám 16 a už za to jsem hrozně ráda, no není to krása, když někdo čte tvoje myšlenky a vrací se sem? :)
    Krásná giveway, vybrala bych si světlé (s.pakostova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné kraťásky, mně by se líbily ty tmavé. Jaká je to velikost? Nebo to si pak každý vybere sám?

    Jinak jak dopadla po nehodě motorka? A byla jsi v KM nemocnici, nebo někde jinde? Máš ještě odvahu vůbec někdy na motorku sednout?

    supergirl.007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. tmavé tmavé jsou nej! :)

    tesssbo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. světlé
    anarudlova@gmail.com
    super giveaway!))

    OdpovědětVymazat
  7. světlé :)
    bb.bara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. haha sleduju tě od té doby co jsi ještě byla blog.cz .. celkem dlouho že? :)
    čtenáře si zasloužíš ;)

    jinak bylo to těžký rozhodování, ale asi ty tmavé :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super, ty kraťasy jsou strašně hezký :D
    Světlé prosím :)
    misa.novotna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno splněno ;)
    Tmavé prosím
    teres.spurna@seznam.cz

    PS:doufým že se brzo uzdravíš ;)

    OdpovědětVymazat
  11. ať se zadnička pěkně hojí ;)
    světlé prosím :)
    sleduju a lajkuju :D

    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Super giveaway :)
    Líbily by se mi světlé :)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se líbí oboje a nemůžu se rozhodnout :( Ale tak asi tmavý.
    A mrzí mě to s tou nehodou....
    m.boudna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  15. Úžasná giveaway :).. Výhra je dokonalá ;)
    Líbí se mi tmavé

    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Obe sú krásne ale za mňa tmavé :)
    artik.zuzka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. No tak až se uzdravíš, tak půjdem tady na bobovou dráhu ;) Jinak těžko vybrat barvu...ale zkusim světlé :)

    d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, uzdravujes sa? 700 je krasne cislo a nejak sa k tym 10 000 musis dopracovat :))
    ja poprosim tmavee :))
    kata.k@centrum.sk
    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  19. Pro mě je tvůj počet followerů pořád jenom sen :) kraťásky jsou pěkné a kdyby náhodou tak světlé :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ty máš vždy také parádne giveaway! :)

    všetko splnené už dááávno:)

    svetlé su super!

    werrrka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji!
    Světlé:)
    ellis.batova@eznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. 1. yes
    2. yes :)
    3. světlé :)
    4. eva.kurivialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Téda suprová giveaway. Fakt pěkná výhra. Máš fajn v kus, oboje jsou pěkné, ale spíš asi ty tmavý!

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. som follower, tvoj blog sledujem uz niekolko rokov

    tmave, jednoznacne

    beautybybellatrix@gmail.com

    mimochodom, nejde mi poslat komentar ked som prihlasena do svojho uctu, napise mi to: "Vás aktuálny účet (beautybybellatrix@gmail.com) nemá prístupové práva na zobrazenie tejto stránky" tak som musela vybrat moznost "název/adresa URL. tento problem mam na viacerych blogoch, nevies mi s tym poradit?

    OdpovědětVymazat
  25. Kraťasy vyadají dobře, skvělá volba! Prosila bych světlé. Jinak doufám, že se co nejdřív zotavíš, a že Tě už žádná podobná nehoda nečeká!
    horka.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Parádní výběr givaway! Já bych brala ty tmavé :)

    helena.dbala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Světléé :) a já mam vždycyk zástavu srdce když mi někdo napíše komentář :D je to krása, někdo čte prohlíží, co děláš..:) a tobe to moc přeju!! :)
    A líbí se mi ty světlé.
    lollipop11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Splněno :)
    Líbí se mi oboje.. ale víc bych asi využila ty světlé :)

    stachovaaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  29. 1. Ano,už hodně dlouho !
    2. Ano !
    3. Libí se mi moc ty tmavé :)
    4. kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Já si tě pamatuji ještě z blog.cz :)

    Ty kraťásky jsou krásný, brala bych světlé :) (adela441@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. Prosím, prosím, prosím ty tmavé!:)

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Moc pěkný ;) A tmavší jsou hezčí, ale světlé taky, tak já nevím .. :D A email je barus.vyklicka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. tmavéééé :))
    jezdecj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. tmavééé
    bow.anah@azet.sk

    som zvedavá či teraz konečne vyhrám (:

    OdpovědětVymazat
  35. tmavé, atina.kiriakovska@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  36. Všechno splněno! :)) a líbí se mi tmavé.
    - petra.smrzova@email.cz

    Super nápad na giveway! Šortky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  37. sluduju ;) tmavé :)
    ve.posp@seznam.cz

    přeju brzké uzdravení :))

    OdpovědětVymazat
  38. nic?ja si ta pamatam este ked som mala pred rokom a pol chudnuci blog..tie tvoje vlasy su nezabudnutelne:)

    tie tmave by som si priala ak by sa postastilo a pod aj ty kumne na giveaway je tiez o nohavice alebo nausnice...:)
    nicola.bakosova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. sVětlél bych si vybrala :)
    jinak sleduju ;)
    hakatoo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. svetlé :)

    little-big-girl@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  41. Já mám nový blog a sem ráda za ty 2..:)
    já bych si vybrala tmavé
    domi8@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Jéé já o víkendu vyhrála u Joll kraťásky taky z overjoy, jenže takové krátké černé.. Budu je mít maximálně do fitka když budou pohodlné :D

    Mně se líbí ty tmavé, byly by skvělé na podzim :))

    Jinak já tě sleduji skoro od začátku, měla si kolem 150 followers a pěkně ses od té doby zlepšila! :)

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. já chci taky jednou vyhrát! :) Líbí se mi oboje, nemůžu se rozhodnout :D. Tak třeba ty světlé.
    gabous@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Jééé :) nejlepší giveaway, třeba se tentokrát poštěstí :))

    tmavé by se hodily

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Prostě světlé! pourlex@email.cz, jinak zdravím a přeju brzké uzdravení ;) pourlex.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  46. tmavé sú super! :D

    ILVILANKA1@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  47. světlé :P

    hasalova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ahojky, jsou nádherné! mě by se líbili ty světlé.
    Jinak oba dva body už mám dávno splněné!
    m.sosinka.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Krásné jsou, moc bych chtěla ty světlé!:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. líbí se mi ty tmavé :)

    truongova.huong@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Světlé:)
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Splňuji všechny podmínky!
    Tmavé :)
    coralina.bouton@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. svetlé :)
    yawn@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  54. Skvělá giveaway :) podmínky už splňuju :) a prosila bych o ty tmavé, jsou skvělý :-) !!

    chybovaeliska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. ty tmavéé :) já tě četla ještě na blog.cz :))

    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Tmavé :)
    ira.seinerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduju už delší dobu a fakt se mi tu líbí :)
    Brala bych ty světlé!
    cinnynka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Světlé jsou pěkné :)
    ver.havlik@volna.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Som možno najnovší follower no definitívne verný. Mne sa páčia tmavé.

    v.kocarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Světlé :)

    ninka.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Svetle!
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Skvelá súťaž, krásne kraťasy, mne sa páčia svetlé :-)

    nimrichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. za 1. jsem :)
    za 2. dala jsem :)
    za 3. tmavé :)
    a za 4. -> zuza1796@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. 1) splnené :)
    2) splnené :)
    3) páčili by sa mi tie svetlé :)
    4) badbejby@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  65. Krása krása, úža, nádhera! =) já prosím světlé...
    dotydot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. 1.Jsem tvím pravidelným čtenářem jenom chvilku,ale hned jsem si tvůj blog oblíbila,máš dokonalé články a líbí se mi tvoji outfity,seš zrzavá a to leda tak nikdo nebývá-líbí se mi to na tobě :)) A ty slova v tvích článků...je to fakt nádherné jak to umíš použít ;) Proto tvůj blog tak ráda čtu;)
    2.jsem :))
    3.spíše tmavé :)
    4.nikiss.s@email.cz
    PS:Já se ani nedivím že máš tolik followerů..máš prostě úžasnej blog :)*

    OdpovědětVymazat
  67. Skvělá soutěž :)
    luckkaa1@seznam.cz
    tmavé :))

    OdpovědětVymazat
  68. To je fajn, pokud máš 700 čtenářů a Giveaway se zúšastnila 1/10 :)

    OdpovědětVymazat
  69. nijak zvlášť mi to nevadí. Ale jde vidět, že dárky ode mě, mnou vybrané, jsou asi pro čtenáře zajímavější, protože na FB mám tento počet zájemců o výhru během 24hodin

    OdpovědětVymazat
  70. Ceady ? to si děláš srandu že jsem to vyhrála ? Já jsem z toho v extázi tak doufám že jsi se nespletla :D ale jestli ne tak děkujůůůů.... jsem štastná že jsem poprvé něco vyhrála :)

    OdpovědětVymazat
  71. To nebyla kritika. Spíš konstatování faktu, v podstatě něco, jak jsi napsala ty. Protože už jsi měla giveaway, kterých se zúčastnilo více čtenářů, že :)

    OdpovědětVymazat
  72. Becky: ano, vyhrála :)
    Jany: ale vůbec ne. Byly lepší giveaway a další taky budou. Na druhou stranu lepší pro zúčastněné, protože mají větší šanci vyhrát :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©