středa

H&M handbag and jumpers

edit: Ráno jsem zaspala, takže jsem přednastavený článek nestihla před uveřejněním doplnit.
modrý svetr C&A                                                                                      zelený svetr H&M
odkaz na kabelku
tak mým prvním úlovkem je tato kabelka. Moje první černá. Kupuju si totiž snad jen hnědé (taková menší úchylka... a musím říct, že i tentokrát jsem měla namále)
Už delší dobu sháním něco jednoduššího ... a navíc byla nejlevnější a dostatečně veliká, abych v ní mohla nosit učebnice na angličtinu
A ať Vás neotravuji dokola s tím, co si kupuji, přikládám fotku včerejšího obědu :)
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Hezounká a vypadá prakticky. Já mám ale téměř všechny tašky v černé barvě, takže bych potřebovala i nějakou hnědou nebo béžovou..

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní31/8/11 09:55

    Kolik stala, prosim te?

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná je! Včera jsem ji měla v ruce, tuhle černou u hnědou. Nakonec jsem ji tam nechala. Ale je pěkná a fajně velká. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná taška, zrovna včera jsem si koupila taky kabelku, ale na způsob psaníčka! :) Mmm mám hlad! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky velká, takovou bych taky potřebovala na ty moje krámy :D Ten oběd vypadá úžasně!

    OdpovědětVymazat
  6. Taká by sa mi zišla, tiež potrebujem niečo veľké a pekné na učebnice, ale buď sú všetky kabelky drahé alebo škaredé.

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Je hezká, já si zase nejraději kupuji černé :)

    OdpovědětVymazat
  8. mám taky jednu vyhlídnutou, tak doufám, že tam na mě ještě počká! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já chci tvůj oběd '!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Včera jsem byla v H&Mku a viděla jsem jí tam, z H&Mka jsem si ale odnesla jen pruhovaný šedivo-fialový svetr :) jelikož všechno mi bylo bud malé, dlouhé nebo se mi to nelíbilo, ale počkám až doustanou nové zboží :)

    Ps. Jsem Fille (www.both-life.blog.cz) Mám nový blog.

    OdpovědětVymazat
  11. ja chcem ten obedík ...oo to je nádhera a vyzerá to chutne

    OdpovědětVymazat
  12. Na svetry jsem tam koukala, měli pěkné :) ale 800Kč nebo kolik to bylo za takový barevný svetr bych nedala, tak jsem si odnesla za 250,-Kč svetr :)

    Vyšetření dopadlo dobře, štítnou žlázu mám v pořádku, děkuju za zeptání :)

    OdpovědětVymazat
  13. No v hubnutí, spíš se snažím jíst zdravě :) hodně zeleniny, pít vodu, jíst normální věci a tak, hubnutí to moc není, to bych musela omezit mé obří porce :D

    Vždycky když jsem hodíš recept na nějaké jídlo, říkám si že si ho uvařím, jenomže já jsem tak líná :D, jednou jsem byla na tvém blogu a měla jsi tu nedávno ten recept s rýží a masem, přítel na to tak koukal a říkal že to vypadá moc dobře že bych mu to taky mohla uvařit, zatím se tak nestalo :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. the food seems delicious! and the bag is simple and totally useful! :)


    Veronica
    blameboogie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. presne takú hľadám :D peknú, veľkú, čiernu :D chválim ;)

    OdpovědětVymazat
  16. takový tašky mám ráda ,hlavně když se do nich něco vejde ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé ten oběd tu předtím nebyl, že ne? :D Vypadá to chutně, hned bych to slupla.

    OdpovědětVymazat
  18. svetríky sú skvelé:) a obed musel byť výborný ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Také sháním kabelku do školy, ale furt nemůžu najít tu, do které se zamiluju!

    OdpovědětVymazat
  20. Potřebuju se dokopat k tomu,abych taky jedla takovéhle vitamínové bomby :DD

    OdpovědětVymazat
  21. takovýhle svetřík, bych si měla pořídit aspon jeden, ale když já si pak vždycky vybeeru uplně něco jiného :-D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©