pondělí

the helmet sale

Nemám ráda barevné helmy... Zvlášť by mi to nesedělo k oblečení na motorku :D
Ti, kteří projíždíte moje FaceBook stránky už určitě víte, že jsem si nedávno pořídila novou helmu. Zpočátku jsem byla hrozně skeptická.  Nevím proč, ale nelíbí se mi, že mi rodiče přikazují, jak nakládat se svými úsporami. A jelikož byla maminka natolik neoblomná, tak se rozhodla, že mé poslední peníze investuje do koupi helmy při slevách v Louis v Drážďanech. Jenže když jsem začala, že si koupím úplně tu nejlevnější, nasadila svůj kyselý obličej a k tomu spousty důvodů, proč si koupit helmu dražší. A že mi vybrala ideální, která v přepočtu vycházela na dva a půl tisíce. 
Vše nakonec skončilo hádkou, kdy jsem si vybrala helmu druhou nejlevnější :D. Domů jsme odjížděli celkem v klidu, protože se maminka stihla dát do pohody díky tomu, že si koupila i něco pro sebe a já byla nad míru spokojená, že moje helma nestála víc jak dva tisíce a že mi z téhle lehounké helmy neupadne hlava (tedy alespoň takový pocit jsem měla v poslední době u té mé předchozí :D)

EDIT:  Giveaway se pomalu chýlí ke svému konci!!!!!!
SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. článek mě pobavil:)
    Jinak ta helma vypadá pěkně ;)

    OdpovědětVymazat
  2. je jednoduchá = hezká!

    OdpovědětVymazat
  3. Hahah ten článok :)))) inak tá prilba vyzerá super! :)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Já naštěstí takovéhle problémy s rodiči nikdy neměla, ale měli také tendence mi do toho mluvit. Ale tak hlavně, že se vlk nažral a ovce zůstala celá (mamka měla radost, že máš helmu, ty že nestála všechny tvé úspory :D)

    OdpovědětVymazat
  5. krásná helma :) bezpečnost je něco, do čeho se vyplatí investovat... mému tátovi kvalitní helma zachránila život při bouračce.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná helma.Černé se mi líbí:D nesnáším taové ty s těma potiskama ohně a tak:D

    OdpovědětVymazat
  7. pěkné pěknéé taky bych chtěla jezdit!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi hlavně ta jednoduchost, dobrá volba :).

    OdpovědětVymazat
  9. Táák, jsem přihlášená do tvé skvělé giveaway a na oplátku Tě zvu na tu svoji :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©