pondělí

I like it!

Počasí je už konečně příznivé a tak mám tady pro Vás moc pěknou písničku, na kterou jsem nedávno narazila na youtube.com
SHARE THIS POST

5 komentářů:

  1. děkuju Ceady :)
    no jo, nováček já nejsem, ale že já mám tedy vždycky tendence se na nějaký ten čas ztratit, to asi nikdy nepochopím :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ta písnička se mi teda vůbec nelíbila :( nevím proč, asi to není můj vkus, ale slečna je šikovná. ale to počasí, to si s námi pěkně zahrává!

    OdpovědětVymazat
  3. ďakujem :) tento článok bol len o mojích túžbach mala som skoro dvojročný vzťah a v ňom som skoro nič z toho nemala a bola som šťastná,že ma má aspoň kto objať a pobozkať...

    OdpovědětVymazat
  4. taká dobrá na náladu tá pesnička :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©