pondělí

She found a sponsor

Koncem minulého týdne mi přišel balíček s tričkem z OVERJOY.cz, odkud jsem si objednala tohle žluté tričko. 
V poslední době jsem se z "tílkaření" přeorientovala na trička. Tak uvidíme, jak dlouho mi to tentokrát vydrží.
Sice bych Vám triko na sobě moc ráda vyfotila,  ale bohužel nemohu, protože moje poranění ze čtvrtka zasahuje až na záda. Takže doufám, že se Vám v tomhle vtipném tričku do konce měsíce ukážu.

A Ti, kteří dychtí po další GIVEAWAY, budou mile překvapeni. Ráda bych ji totiž vyhlásila již zítra.
Dlouhou dobu jsem přemýšlela, co Vám vybrat. A nakonec jsem se rozhodla, že najdu sponzora, u kterého si "něco" vyberete vy.

A pokud budete chtít, tak se Vám v jednom článku trochu rozepíšu o tom, proč nějakou dobu neuvidíte outfitové posty.


SHARE THIS POST

12 komentářů:

  1. super tričko :) roztomilé

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní22/8/11 12:54

    Chci, aby ses rozepsala, proc nebudou outfitove posty, protoze mi moc chybi:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi sem pochopila podle facebooku a příspěvků proč nefotíš, ale ráda bych to slyšela celé.. a na giveaway se moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ať se brzo uzdravíš Ceady!

    OdpovědětVymazat
  5. Já si říkala, že je to z Fóra :)

    OdpovědětVymazat
  6. cool tričko ♥ ja si chcem tiež nejaké zaobstarať, lebo ich nikdy nie je dosť :D

    OdpovědětVymazat
  7. ty jo to by mě zajímalo,co se ti stalo? snad v poho? :O :) a tričko je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  8. zlaté je to tričko :)
    prečo nebudú outfitové fotky?:O

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©